Przetargi.pl
Zakup usług polegających na kompleksowej organizacji konferencji pn. Czy PROW jest dla kobiet - kobiety w zrównoważonym rozwoju obszarów wiejskich

Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 623 19 01 , fax. 22 623 19 09
  • Data zamieszczenia: 2012-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
    ul. Wspólna 30 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 623 19 01, fax. 22 623 19 09
    REGON: 01156286700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług polegających na kompleksowej organizacji konferencji pn. Czy PROW jest dla kobiet - kobiety w zrównoważonym rozwoju obszarów wiejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na kompleksowej organizacji konferencji pn. Czy PROW jest dla kobiet - kobiety w zrównoważonym rozwoju obszarów wiejskich, zwanej dalej Projektem. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją Projektu. W celu sprawnego funkcjonowania Biura, Wykonawca zapewni: zespół składający się co najmniej z 2 osób zapewniających prawidłową i terminową realizację Projektu oraz obsługę recepcyjną konferencji; minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny; organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych. Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o przebiegu Projektu. Podstawowe zadania Biura: Nabór uczestników konferencji. W ramach zadania Wykonawca zapewni nabór 120 uczestników konferencji, w tym: około 65 osób, w tym przynajmniej 50% kobiet, z ogólnokrajowych związków i organizacji rolniczych, izb rolniczych z 16 województw, Kół Gospodyń Wiejskich, lokalnych grup działania, Związku Gmin Wiejskich oraz Stowarzyszenia Kongresu Kobiet; Wśród zaproszonych osób powinni znaleźć się szefowie wymienionych organizacji oraz aktywnie działające w nich kobiety, które nie są reprezentowane w ich zarządach. około 15 osób będących przedstawicielami świata nauki zainteresowanych przedmiotem konferencji, w tym Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywieniowej, Instytutu Rozwoju Wsi i Rolnictwa, Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych, Instytutu Spraw Publicznych, Fundacji Programów Pomocy dla Rolnictwa; około 12 osób będących parlamentarzystami, europarlamentarzystami (w szczególności z Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Komisji Polityki Społecznej i Rodziny, Parlamentarnej Grupy Kobiet) oraz osób reprezentujących Kancelarię Prezydenta; około 20 osób reprezentujących Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Gospodarki, Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, Główny Urząd Statystyczny, Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania; około 8 osób będących przedstawicielami mediów rolniczych i kobiecych. W ramach naboru Wykonawca przygotuje i wyśle zaproszenia do potencjalnych uczestników konferencji. Zaproszenia muszą zawierać logotypy i slogany określone w Załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji listę podmiotów i osób, do których zostaną skierowane zaproszenia w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Organizacja konferencji. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni: salę konferencyjną na co najmniej 120 osób wraz z zapleczem socjalnym (salą w której serwowany będzie obiad, bezpłatną szatnią dla uczestników konferencji i toaletami); Sala konferencyjna musi znajdować się w centrum Warszawy w odległości maks. 35 minut pieszo od Dworca Centralnego. Sala konferencyjna musi być oznaczona logotypami i sloganami określonymi w Załączniku nr 6 do SIWZ zgodnie z księgą wizualizacji znaku PROW 2007-2013 dostępną na stronie www.minrol.gov.pl przeprowadzenie konferencji zgodnie ze schematem programu konferencji, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ oraz ze szczegółowym planem konferencji, o którym mowa w pkt. III.7 SIWZ; zapewnienie panelistów, prelegentów, wykładowców oraz prowadzącego konferencję. W wypadku, gdy któraś z wymienionych osób nie będzie posługiwała się językiem polskim Wykonawca zapewni tłumaczenie konsekutywne na język polski. zgromadzenie i weryfikację merytoryczną referatów; obiad dla uczestników konferencji oraz osób określonych w pkt. III.2 c) w formie bufetu szwedzkiego, w tym zupa, 2 rodzaje mięsa, ryba, warzywa gotowane, 3 rodzaje surówek, danie wegetariańskie, deser, napoje; dwukrotne podanie serwisu kawowego dla uczestników konferencji oraz osób określonych w pkt. III.2 c): kawa, herbata, woda, soki, drobne przekąski; wodę mineralną na stole panelistów podczas całej konferencji; wyprodukowanie 120 teczek i długopisów dla uczestników konferencji. Teczki muszą być oznaczone logotypami i sloganami określonymi w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz zawierać nazwę konferencji. W teczkach Wykonawca umieści długopisy i materiały konferencyjno-promocyjne, o których mowa w punkcie III.2 i) SIWZ; odbiór z siedziby Zamawiającego materiałów konferencyjno-promocyjnych, złożenie ich i umieszczenie w teczkach, dostarczenie na miejsce konferencji oraz dystrybucja wśród uczestników. Organizacja wydarzenia towarzyszącego konferencji. W ramach zadania Wykonawca zorganizuje wydarzenie towarzyszące konferencji, np. w formie wystawy prac artystycznych związanych z tematyką kobiet na wsi (np. wystawa obrazów, fotografii, plakatów, twórczości kobiet), krótkiego występu artystycznego lub innego pokazu podczas przerwy (np. mody, sztuki kulinarnej itp.). Wydarzenie to odbędzie się w sali konferencyjnej lub pomieszczeniach przylegających. Dopuszcza się zaproponowanie przez Wykonawcę innej, związanej z tematyką kobiet na wsi, formy uatrakcyjnienia konferencji. Ponadto Wykonawca zapewni zainteresowanym podmiotom sektora non-profit (np. LGD, organizacjom kobiecym, rolniczym) możliwość prezentacji dorobku poprzez udostępnienie co najmniej 5 miejsc informacyjno-promocyjnych, wyposażonych co najmniej w stół, krzesła, stojaki. Miejsce do prezentacji znajdować się będzie w pomieszczeniach przylegających do sali konferencyjnej (np. w holu). Miejsca wydarzeń towarzyszących i punkty informacyjne muszą być oznaczona logotypami i sloganami określonymi w Załączniku nr 6 do SIWZ zgodnie z księgą wizualizacji znaku PROW 2007-2013 dostępną na stronie www.minrol.gov.pl Druk broszury informacyjnej dotyczącej badania Sytuacja kobiet w rolnictwie i na obszarach wiejskich. Specyfika, standardy, parytety i oczekiwania. W ramach zadania Wykonawca zapewni druk broszury w liczbie 250 szt. według następujących wymagań technicznych: ilość stron: 12 okładka: papier kreda błyszcząca o gramaturze min. 350 g; środek: papier kreda matowa o gramaturze min. 120 g; Zamawiający przekaże ww. broszurę w wersji elektronicznej w formacie PDF w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Okładka oraz strona tytułowa broszury musi zostać oznaczona przez Wykonawcę logotypami i sloganami określonymi w Załączniku nr 6 do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl W czasie konferencji Wykonawca rozda uczestnikom maksymalnie 200 szt. broszury. Pozostałe 50 szt. i ew. egzemplarze nierozdane uczestnikom konferencji Wykonawca przekaże do Departamentu Doradztwa, Oświaty Rolniczej i Nauki MRiRW. Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekt broszury w wersji elektronicznej, zawierający logotypy, najpóźniej w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Przygotowanie komunikatu prasowego z konferencji. W ramach zadania Wykonawca przygotuje komunikat prasowy z konferencji i przekaże Zamawiającemu do godziny 16:00 w dniu konferencji. Minimalna długość komunikatu to 2400 znaków. Tekst komunikatu musi być tekstem autorskim. Tekst, a także jego fragmenty, nie może pochodzić z innych publikacji. Zamawiający wymaga przeniesienia autorskich praw majątkowych do ww. komunikatu zarówno na siebie, jak i Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Komunikat zostanie opatrzony logotypami i sloganami określonymi w Załączniku nr 6 do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl Wykonanie dokumentacji fotograficznej z konferencji. W ramach zadania Wykonawca zapewni wykonanie co najmniej 20 zdjęć, w tym występujących panelistów i widoku sali z uczestnikami konferencji. Zdjęcia muszą zawierać widoczną na sali wizualizację logotypów i sloganów określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga przeniesienia autorskich praw majątkowych do ww. zdjęć zarówno na siebie, jak i na Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Przygotowanie szczegółowego programu konferencji. W ramach zadania Wykonawca opracuje szczegółowy program konferencji. Szczegółowy program konferencji zawierać musi listę prelegentów, panelistów i wykładowców. Szczegółowy program konferencji będzie oparty na schemacie określonym w Załączniku nr 7 do SIWZ. Program zostanie wydrukowany w 120 egzemplarzach i rozdany uczestnikom konferencji przed jej rozpoczęciem. Program zostanie opatrzony logotypami i sloganami określonymi w Załączniku nr 6 do SIWZ. Szczegółowy program konferencji zostanie przekazany Zamawiającemu najpóźniej w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Bezpłatna rezerwacja miejsc noclegowych dla uczestników konferencji, którzy zgłoszą potrzebę noclegu w Warszawie. W ramach zadania Wykonawca zapewni bezpłatną rezerwację 120 miejsc noclegowych w dniach 23 października oraz 24 października 2012 r. dla osób, które potwierdzą udział w konferencji, w hotelu lub innym obiekcie o standardzie co najmniej 3-gwiazdkowym lub równoważnym w Warszawie. Ostateczną liczbę osób, które będą korzystały z noclegu, Wykonawca ustali na podstawie oświadczeń uczestników, którzy wyrażą konieczność nocowania w Warszawie. Koszty zakwaterowania uczestników konferencji na warunkach określonych w niniejszym punkcie każdy uczestnik pokryje samodzielnie we własnym zakresie i na własny rachunek. Z uwagi na powyższe, koszty zakwaterowania uczestników konferencji na warunkach określonych w niniejszym punkcie nie podlegają wliczeniu w całkowitą cenę oferty oraz nie są przedmiotem szacunku wartości zamówienia. Zapewnienie obsługi medialnej konferencji. W ramach zadania Wykonawca zapewni patronaty medialne co najmniej 2 stacji TV i 4 redakcji prasowych, w tym obsługę medialną konferencji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach