Przetargi.pl
Zakup usług pełnienia funkcji Asystenta/ki kierownika projektu w projekcie nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Powiat Nidzicki ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Traugutta 23
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6253279 , fax. 089 6253279
  • Data zamieszczenia: 2014-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nidzicki
    ul. Traugutta 23 23
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6253279, fax. 089 6253279
    REGON: 51074250500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług pełnienia funkcji Asystenta/ki kierownika projektu w projekcie nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup usług pełnienia funkcji Asystenta/ki kierownika projektu w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Od Wykonawcy wymagana jest: a) należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b) zgodnie z zapisami Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL osobiste wykonanie zadań, c) prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z wytycznymi POKL- miesięczne karty czasu pracy w projekcie i zbiorcze miesięczne karty czasu pracy w przypadku zatrudnienia w innych projektach realizowanych w ramach NSRO u Zamawiającego i u innych beneficjentów na podstawie stosunku pracy i/lub stosunku cywilno-prawnego, d) realizacja zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa unijnego i krajowego oraz wytycznymi Instytucji Zarządzającej. 3. Realizacja zamówienia świadczona będzie w sposób ciągły od chwili zawarcia umowy. Ponadto Wykonawca będzie dyspozycyjny dla Zamawiającego. Dyspozycyjność będzie polegała na bieżącym kontakcie telefonicznym i e-mailowym oraz w sytuacjach koniecznych na stawieniu się w siedzibie Zamawiającego. 4. Zamawiający przewiduje elastyczny czas pracy. 5. Pełnienie funkcji Asystenta/ki kierownika projektu. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: a) obsługę biura projektu, b) organizację spotkań personelu, c) listy obecności uczestników projektu, d) prowadzenie korespondencji projektu, e) przygotowanie dokumentów dotyczących rekrutacji, szkoleń, f) archiwizację dokumentacji projektu, g) monitoring osiągnięcia wskaźników produktów i sprawozdawczość prowadzone w podziale na płeć, h) zbieranie danych o uczestnikach w podziale na płeć, i) przygotowanie ankiet ewaluacyjnych, j) opracowywanie sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu, k) współpracę z Kierownikiem projektu oraz członkami zespołu projektowego. Szacowany miesięczny czas pracy: 40 godzin. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilno-prawna (zlecenie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794211002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach