Przetargi.pl
Zakup usług opieki nad uczniami upośledzonymi umysłowo podczas dwudniowej wycieczki do Kotliny Kłodzkiej

Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Niepołomska 26c
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 278 52 78 , fax. 12 278 52 78
  • Data zamieszczenia: 2012-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby
    ul. Niepołomska 26c 26c
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 278 52 78, fax. 12 278 52 78
    REGON: 00070342800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl/zss
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług opieki nad uczniami upośledzonymi umysłowo podczas dwudniowej wycieczki do Kotliny Kłodzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego jest sprawowanie opieki nad upośledzonymi umysłowo uczniami podczas dwudniowej wycieczki do Kotliny Kłodzkiej w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami. 2. Każdy z pięciu opiekunów sprawować będzie opiekę nad grupą czterech uczniów upośledzonych umysłowo podczas dwudniowej wycieczki autokarowej do Kotliny Kłodzkiej. Wycieczka odbędzie się w weekend w terminie od 25.05.2012 do 02.07.2012r. O szczegółowe dacie Wykonawca zostanie poinformowany przed podpisaniem umowy. 3. Opiekun w ramach świadczenia usługi zobowiązany jest do: - opracowania wspólnie z pozostałymi opiekunami regulaminu wyjazdu i zapoznanie z nim uczestników wyjazdu, - sprawowania opieki nad powierzonymi uczniami, w szczególności do pomocy w czynnościach samoobsługowych (korzystanie z łazienki, kąpiele, ubieranie się, spożywanie posiłku itp.), - sprawowanie opieki nad grupą uczniów według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu dyżurów, - współdziałania z grupą, pozostałymi opiekunami oraz organizatorem wyjazdu w zakresie realizacji programu wyjazdu, nadzoru nad realizacja programu wyjazdu, - nadzoru nad zaopatrzeniem uczestników wyjazdu w niezbędny sprzęt pierwszej pomocy, - wspólnie z pozostałymi opiekunami do podziału zadań wśród uczestników wyjazdu, - opieka nad powierzonym przez Zamawiającego i sprzętem i pomocami dydaktycznymi, - postępowania zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i sprawowania nadzoru nad przestrzeganiem tych zasad przez uczniów w trakcie transportu i w miejscu docelowym w trakcie trwania całego wyjazdu. - organizowania zbiórek dzieci o wyznaczonej godzinie przed wyjazdem do miejsc docelowych, - odbiór dzieci spod opieki rodziców, opiekunów prawnych przed rozpoczęciem wyjazdu, - stałego monitorowania stanu liczbowego wszystkich uczestników wyjazdu, ze szczególnym uwzględnieniem momentu wyruszania z każdego miejsca postoju, - współpracy na każdej z płaszczyzn z Wykonawcą usługi organizacji wycieczki, - wraz z innymi opiekunami przygotowanie Karty Wycieczki wraz z listą uczestników wyjazdu i złożenie jej w dokumentacji szkoły przed wyjazdem, - prowadzenia karty wycieczki z listą uczestników wyjazdu, telefonami kontaktowymi (dokumentacja ta winna być złożona po zakończeniu świadczenia usługi do Asystenta Koordynatora wraz z rachunkiem, karta czasu pracy oraz podsumowaniem merytorycznym), - podsumowania merytorycznego - ewaluacji (opinia o uczniu na początku oraz na końcu wycieczki, opis zachowania każdego ucznia swojej grupy podczas trwania wycieczki) oraz oceny wyjazdu, - dbania o właściwe oznaczenie pojazdu, miejsc noclegowych i wszelkich materiałów wytworzonych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami POKL, - niezwłoczny kontakt z kadrą projektu oraz dyrekcją szkoły w razie choroby dziecka, problemów organizacyjnych, wypadków lub innych problemów w procesie realizacji wyjazdu, - dyspozycyjność przed rozpoczęciem i po zakończeniu w celu spotkania się w siedzibie Zamawiającego w celach organizacyjnych w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. - Dodatkowo osoba wyznaczona przez Zamawiającego, jako Kierownik Wycieczki zobowiązana jest czuwać nad prawidłowością realizacji usługi przez Realizatora wycieczki i w razie stwierdzenia nieprawidłowości niezwłocznie zgłosić usterkę, a w przypadku nie naprawienia jej rzez Realizatora wycieczki spisać protokół niezgodności. 4. Ramowy program wycieczki: Dzień pierwszy - wyjazd z Wieliczki - Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby, ul. Niepołomska 26C o godz 7:00 do miejscowości docelowej, - zwiedzanie: spotkanie z miejscowym przewodnikiem, spacer po mieście Polanica Zdrój, - przejazd do Złotego Stoku: zwiedzanie kopalni złota - zakwaterowanie w hotelu, - wyżywienie: 2 daniowy obiad wraz z napojem - sok lub kompot, w restauracji podczas zwiedzania, - kolacja w hotelu, - nocleg Dzień drugi - wyżywienie: śniadanie w hotelu, suchy prowiant na drogę, - wykwaterowanie, - przejazd w Góry Stołowe, Błędne Skały, zwiedzanie niesamowitych form skalnych, - przejazd do Kudowy Zdroju , - wyżywienie: 2 daniowy obiad z napojem w restauracji w Kudowie Zdrój, - zwiedzanie skansenu szlakiem ginących zawodów, spacer po mieście, - powrót do Wieliczki 5. Zamawiający zapewnia bezpłatne wyżywienie, transport i nocleg w czasie realizacji usługi. Rekrutacje na wyjazd prowadzi Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.eu/zssprojekt
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach