Przetargi.pl
zakup usług naprawy sprzętu komputerowego, faksów, kserokopiarek i niszczarek

Jednostka Wojskowa 1106 ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5423856 , fax. 89 5422815, 5423022
  • Data zamieszczenia: 2011-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1106
    ul. Saperska 1 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5423856, fax. 89 5422815, 5423022
    REGON: 51086188800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11rbm.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup usług naprawy sprzętu komputerowego, faksów, kserokopiarek i niszczarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup usług naprawy sprzętu komputerowego, faksów, kserokopiarek i niszczarek. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część I - naprawa i konserwacja telefaksów (m.in. Panasonic KX FP 218, KX-FL 513, KX-FL 613) w zakresie naprawy awaryjnej, konserwacji, wymiany bębna, ewentualnego odbioru od i dostarczenia urządzenia do Zamawiającego po wykonanej naprawie wraz z protokołem zgłoszenia - wykonania usługi lub dokonanie stosownego wpisu, jeżeli naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona, z określeniem jej kosztu. Część II - naprawa sprzętu komputerowego (zestawy komputerowe m.in. NTT, DELL, HP, notebooki m.in.: HP, DELL FUJITSU SIMENS, LENOVO; drukarki laserowe m.in.: HP, Samsung, Lexmark; drukarki igłowe m.in.: OKI, Epson; drukarki atramentowe m.in.: HP, Lexmark) w zakresie czynności obejmujących odbiór sprzętu z JW. 1106 Olsztyn, ul. Saperska 1, zdiagnozowanie usterki i ustalenie wartości części niezbędnych do jej usunięcia, uzgodnienie i zatwierdzenie kosztu części, usunięcie awarii, sprawdzenie poprawności działania sprzętu, czyszczenie i konserwacja, przekazanie sprawnego sprzętu wraz z protokołem zgłoszenia - wykonania usługi lub dokonanie stosownego wpisu, jeżeli naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona z określeniem jej kosztu. Część III - naprawa awaryjna niszczarek do dokumentów (m.in.: Cobra 240 HS, Cobra C-150 F, Cobra 260 HS, Fellowes 500) zakres czynności obejmuje: odbiór niszczarki od Zamawiającego, naprawę, przekazanie sprawnego sprzętu wraz z protokołem zgłoszenia - wykonania usługi do Zamawiającego lub dokonanie stosownego wpisu, jeżeli naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona, z określeniem jej kosztu. Część IV - naprawa i konserwacja urządzeń kserokopiujących (m.in.: Develop 161, Develop 213, Canon, Sharp, Mita) zakres czynności obejmuje: konserwację urządzenia u Zamawiającego, odbiór sprzętu z JW. 1106 Olsztyn, ul. Saperska 1, zdiagnozowanie usterki i ustalenie wartości części niezbędnych do jej usunięcia, uzgodnienie i zatwierdzenie kosztu części, usunięcie awarii, sprawdzenie poprawności działania sprzętu, czyszczenie i konserwacja, przekazanie sprawnego sprzętu wraz z protokołem zgłoszenia - wykonania usługi do Zamawiającego lub dokonanie stosownego wpisu, jeżeli naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona, z określeniem jej kosztu. Część V - naprawa sprzętu RTV (telewizory m.in. m-ki Thompson, Daewoo, radiomagnetofony, odtwarzacze DVD) zakres czynności obejmuje naprawę awaryjną, ewentualny odbiór od i dostarczenia urządzenia do Zamawiającego po wykonanej naprawie wraz z protokołem zgłoszenia - wykonania usługi lub dokonanie stosownego wpisu, jeżeli naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona, z określeniem jej kosztu. W przypadku nieuzasadnionej ekonomicznie naprawy Wykonawca dokona stosownego wpisu w protokole zgłoszenia - wykonania usługi, który będzie zawierał określenie stwierdzonych usterek wraz z szacowanym kosztem naprawy. Zamawiający przy wykonaniu usług zastrzega sobie prawo wskazania producenta i dystrybutora materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych, wskazania ceny materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych niezbędnych do wykonania naprawy, poprzez każdorazowe uzgodnienie i zatwierdzenie kosztu części i materiałów eksploatacyjnych z przedstawicielem Zamawiającego (odnotowując ten fakt w Protokole zgłoszenia - wykonania usługi naprawy, konserwacji). W przypadku gdy koszt części lub materiałów eksploatacyjnych nie przekracza dla naprawianego urządzenia kwoty 100,00 zł. nie wymaga się dokonania uzgodnienia. Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania zgodnego z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, części niesprawnych będących odpadem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11rbm.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach