Przetargi.pl
zakup usług edukacyjnych w zakresie wsparcia dla uczniów Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach w ramach projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Urząd Gminy Wiskitki ogłasza przetarg

  • Adres: 96-315 Wiskitki, ul. Kościuszki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8567212 , fax. 046 8554154
  • Data zamieszczenia: 2014-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wiskitki
    ul. Kościuszki 1 1
    96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie
    tel. 046 8567212, fax. 046 8554154
    REGON: 00054654900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup usług edukacyjnych w zakresie wsparcia dla uczniów Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach w ramach projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych oraz poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej dla zadań: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, dodatkowe zajęcia (pozalekcyjne i pozaszkolne) dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych i przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych oraz przekazanie opinii zawodowych uczniom w ramach projektu pn.: Dogonić najlepszych E-szkoła dla gimnazjalistów w klasach I-III Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach. Zamówienie podzielone jest na 7 części. Część 1: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla uczniów klas III Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach - grupa 1; Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 2: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla uczniów klas III Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach - grupa 2; Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 3: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów klas III Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach; Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 4: Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne, dla uczniów z klas III Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 5: Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów przyrodniczych - koło geograficzno-fizyczne, dla uczniów z klas III Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 6: Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło kultury żywego słowa, dla uczniów z klas III Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Informacje dotyczące 1 - 6 części zamówienia: 1.Zajęcia należy przeprowadzić z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.) w okresie od podpisania umowy do 28 lutego 2015 roku 2.Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić średnio 2 godz. tygodniowo. 3.Terminy świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem będą dostosowane do sugestii uczestników zajęć oraz ich planów zajęć, a Wykonawca będzie gotowy do pracy we wskazanym czasie. Wskazane terminy nie mogą kolidować z obowiązkami, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczęszczających w zajęciach. 4.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 5.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji wykonywanego zadania tj, dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego. 7.Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 8.Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 9.Wykonawca zobowiązany jest do kontaktów, opieki i bezpośredniego nadzoru nad uczestnikami zajęć, interwencji w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie. 10.Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. 11.W okresie od podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2014 r. poszczególne zajęcia należy przeprowadzić zgodnie z HARMONOGRAMEM dołączonym do SIWZ. Podany harmonogram może być modyfikowany przez zamawiającego w następujących przypadkach: zmiana planu zajęć w Szkole skutkująca koniecznością opracowania nowego harmonogramu, działania siły wyższej, zmiany terminu realizacji projektu. Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu dopasowanego do harmonogramu zajęć szkolnych uczniów Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach przez cały okres realizacji zamówienia. Kolejny harmonogram zajęć zostanie doręczony Wykonawcom w terminie do 5 września 2014 r. 12.Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 13.Współfinansowanie: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia. 14.Celem zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych jest wyrównywanie braków edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla gimnazjum z klas I - III, 15.Celem zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest pobudzanie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych; nabycie przez ich uczestników podstawowych kompetencji kluczowych takich jak; matematyczne, językowe, umiejętności uczenia się, organizowania czasu i informacji, kompetencji społecznych i obywatelskich. Przygotowanie uczestników zajęć do uczestnictwa w życiu społecznym i zawodowym również w późniejszych etapach nauki i życia. 16.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 17.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób/naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć. 18.Wykonawca będzie zobowiązany również do brania udziału w rekrutacji uczniów, tj. będzie wchodził w skład komisji rekrutacyjnej. 19.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia UWAGA Osoby realizujące przedmiot zamówienia muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych oraz muszą być dyspozycyjne w okresie realizacji projektu. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą z części od 1 do 6 zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę): 1)kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie do przedmiotu którego będzie nauczał, 2)kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowywania pedagogicznego; 3)dokumenty potwierdzające min. 2 letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu), 4)oświadczenie osoby realizującej przedmiot zamówienia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Część 7: Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej dla grupy 9 osób w klasie III Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach Zadanie obejmuje: a) Przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych poprzez opracowanie narzędzia diagnostycznego w uzgodnieniu z Liderem projektu, oraz przeprowadzenie diagnozy funkcjonowania ucznia w środowisku edukacyjnym pod kątem doradztwa zawodowego. Przeprowadzenie diagnozy pedagogicznej (tj. w zakresie umiejętności uczenia się występowania specyficznych trudności w uczeniu, stopnia opanowania materiału, motywacji do nauki, określenie potrzeb i możliwości rozwojowych i edukacyjnych ucznia, wyboru poziomu kształcenia w przyszłości), zebranie niezbędnych danych poprzez dokonanie szeregu czynności diagnostycznych. b) Przekazanie opinii zawodowych uczniom Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach. Zadanie obejmuje: przeprowadzenie 9 spotkań z uczniami mające na celu przekazanie indywidualnych opinii zawodowych, zapoznanie ucznia z treścią indywidualnych opinii o predyspozycjach zawodowych ucznia, przeprowadzenie rozmowy na temat wyników diagnozy preferencji zawodowych. Informacje dotyczące 7 części zamówienia: Termin przeprowadzenia badań pedagogicznych oraz termin przekazania opinii zawodowych będzie uzgodniony z Liderem projektu, który nadzoruje zadanie Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej, po zakończonych zajęciach lekcyjnych przez uczestników grupy. Zgodnie z projektem wyżej wymienione działania będą przeprowadzone w okresie od podpisani umowy do 30 czerwca 2014 r. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Zamawiający wymaga przeznaczenia na każde spotkanie minimum 1 godziny zegarowej jako czasu niezbędnego na przeprowadzenie spotkania - badania pedagogicznego, diagnostycznego. 2.Zamawiający wymaga przeznaczenia na każde spotkanie minimum 30 minut w celu przekazania opinii zawodowej uczniowi. 3.Prowadzenia dokumentacji wykonywanego zadania . 4.Kontaktów, opieki i bezpośredniego nadzoru nad uczestnikami zajęć, interwencje w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie. 5.Współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 6.Współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób/naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć. Uwaga Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą z części 7 zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę): 5)kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, 6)kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowywania pedagogicznego; 7)dokumenty potwierdzające min. 2 letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu), 8)oświadczenie osoby realizującej przedmiot zamówienia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Wymagania organizacyjne- dotyczy części zamówienia od 1 do 7 1.Miejscem realizacji zamówienia jest Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach, ul. Kościuszki 25, 96-315 Wiskitki. 2. Zajęcia będą się odbywały w dni nauki szkolnej w miejscu wskazanym przez dyrektora danej szkoły. Zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć w soboty oraz w ferie zimowe. 3. Zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2013 r., poz.532) godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 minut. 2. Podwykonawstwo 2.1Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, po uprzednim uzyskaniu na to zgody zamawiającego. 2.2 W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 2.3 Wykonawca najpóźniej na 14 dni przed zawarciem umowy z podwykonawcą wystąpi z wnioskiem wraz z kompletem dokumentów o pisemną zgodę zamawiającego na podstawie umowy z zaproponowanym wykonawcą. 2.4 Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana pisemna zgoda zamawiającego. Jeżeli zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania usług określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiskitki.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach