Gmina Borek Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 63-810 Borek Wielkopolski, Rynek 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5716120 , fax. 065 5715893
- Data zamieszczenia: 2011-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Borek Wlkp.
Rynek 1 1
63-810 Borek Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 065 5716120, fax. 065 5715893
REGON: 00052801400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.borekwlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu systemowego: Recepta na lepsze jutro - Indywidualizacja nauczania i wychowania w gminie Borek Wielkopolski Nr umowy POKL.09.01.02-30-101/11. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla dzieci z klas I - III szkół podstawowych z Gminy Borek Wlkp. w ramach projektu systemowego pn: Recepta na lepsze jutro -Indywidualizacja nauczania i wychowania w gminie Borek Wielkopolski. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie: - zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, - zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, . Zajęcia prowadzone będą w wymiarze 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla każdej z grup w wymienionych niżej placówkach oświatowych. Do obowiązków prowadzącego będzie należało: -uzyskanie zgody rodziców na uczestnictwo dziecka w zajęciach; -sporządzenie diagnozy indywidualnej dziecka; -dostosowanie zajęć pozalekcyjnych do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć; -opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Recepta na lepsze jutro - Indywidualizacja nauczania i wychowania w gminie Borek Wielkopolski i przedstawienie do akceptacji koordynatorowi projektu; -prowadzenie zajęć pozalekcyjnych ( ... godz. lekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Recepta na lepsze jutro - Indywidualizacja nauczania i wychowania w gminie Borek Wielkopolski w wybranej przez siebie części Projektu w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012r. wg zaakceptowanego planu pracy; -dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; -informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów, -przeprowadzenie ewaluacji zajęć - dwa razy w trakcie trwania projektu oraz przekazanie wniosków szkolnemu koordynatorowi; -prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji koordynatorowi, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin. -wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; -ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; -zobowiązanie do przestrzegania regulaminu sali, w której prowadzi zajęcia; -decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce; -bieżące informowanie koordynatora szkoły o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy; -oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Szczegółowy zakres obowiązków został ujęty w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z koordynatorem projektu. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z 25 części. Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z koordynatorem projektu. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły i na terenie danej placówki po zakończeniu obowiązkowych zajęć wg harmonogramu opracowanego i uzgodnionego z dyrektorem szkoły. Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - oznacza to, że wykonawca musi prowadzić zajęcia samodzielnie. Celem głównym (ogólnym) projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I-III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w gminie Borek Wlkp. Do celów szczegółowych projektu należą: a) zapewnienie dzieciom klas I-III szkół podstawowych gminy Borek Wlkp. oferty edukacyjno-wychowawczo-profilaktycznej, zgodnej z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, b) zwiększenie stopnia i zakresu wykorzystania w w/w szkołach aktywizujących metod nauczania, c) zwiększenie dostępności i podniesienie jakości wsparcia i pomocy pedagogiczno-psychologicznej udzielanej dzieciom, w szczególności dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych, realizowanej na zajęciach terapeutycznych (terapii psychologicznej), d) wyszczególnienie i opis metod realizacji programu ze szczególnym uwzględnieniem metod aktywizujących pracę ucznia i jego zaangażowanie w zajęcia, e) wyszczególnienie i opis form realizacji programu ze szczególnym uwzględnieniem form aktywizujących pracę ucznia i jego zaangażowanie w zajęcia, f) zadania, g) treści i struktura programu zajęć, h) procedury/ metody osiągania celów, i) spodziewane efekty/rezultaty (ze szczególnym uwzględnieniem rezultatów zawartych w projekcie), j) ewaluacja programu ( ocena przydatności i skuteczności przeprowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych celów), k) ewentualne załączniki (np. zdjęcia, rysunki).. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium celem udziału w przetargu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.borekwlkp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W JAROCINIE
Dodano: 2016-02-11 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W JAROCINIE
Dodano: 2016-02-10 - spawanie metodą MAG i TIG
Dodano: 2015-08-03 - Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie.
Dodano: 2015-07-07 - Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie
Dodano: 2015-07-03 - ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH POLEGAJĄCYCH NA ZORGANIZOWANIU I PRZEPROWADZENIU SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA DLA NAUCZYCIELI W RAMACH PROJEKTU PN.POWIAT TURECKI STAWIA NA EDUKACJĘ. PROJEKT REALIZOWANY W RAMACH POKL PRIORYTET III: WYSOKA JAKOŚĆ SYSTEMU OŚWIATY DZIAŁANIE 3.5 KOMPLEKSOWE WSPOMAGANIE ROZWOJU SZKÓŁ
Dodano: 2015-04-28 - Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli oraz na potrzeby sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów i nauczycieli w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim
Dodano: 2015-02-18 - Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń edukacyjnych w ramach Rocznego Planu Wspomagania w roku szkolnym 2015 w ramach projektu pn. Powiat Turecki stawia na edukację. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Dodano: 2015-02-12 - PRZEPROWADZENIE OFERT DOSKONALENIA W RAMACH ROCZNYCH PLANÓW WSPOMAGANIA
Dodano: 2015-01-30 - przeprowadzenie zajęć warsztatowych IT w zarządzaniu w ramach projektu Starter Kariery realizowanego w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
Dodano: 2015-01-16