Przetargi.pl
Zakup usług edukacyjnych oraz poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w ramach projektu pn.: Dogonić najlepszych! E-szkoła dla gimnazjalistów w klasach I-III w Publicznym Gimnazjum w Starej Błotnicy

Gmina Stara Błotnica ogłasza przetarg

  • Adres: 26-806 Stara Błotnica, Stara Błotnica 46
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 385-77-90 , fax. 48 383-50-92
  • Data zamieszczenia: 2014-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Błotnica
    Stara Błotnica 46 46
    26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie
    tel. 48 385-77-90, fax. 48 383-50-92
    REGON: 67022401900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług edukacyjnych oraz poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w ramach projektu pn.: Dogonić najlepszych! E-szkoła dla gimnazjalistów w klasach I-III w Publicznym Gimnazjum w Starej Błotnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych oraz poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej dla zadań: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, dodatkowe zajęcia (pozalekcyjne i pozaszkolne) dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych i przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych oraz przekazanie opinii zawodowych uczniom w ramach projektu pn. Dogonić najlepszych! E-szkoła dla gimnazjalistów w klasach I-III w Publicznym Gimnazjum w Starej Błotnicy.Zamówienie podzielone jest na 7 części. Informacje dotyczące 7 części zamówienia:Termin przeprowadzenia badań pedagogicznych oraz termin przekazania opinii zawodowych będzie uzgodniony z Liderem projektu, który nadzoruje zadanie Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej, po zakończonych zajęciach lekcyjnych przez uczestników grupy. Zgodnie z projektem wyżej wymienione działania będą przeprowadzone w okresie od 01 marca do 30 kwietnia 2014 r. Uwaga. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą z części 7 zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę):1)kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie wyższe magisterskie, oraz ukończone studia podyplomowe z zakresu poradnictwa zawodowego albo ukończony kurs kwalifikacyjny z zakresu poradnictwa zawodowego.2)kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowywania pedagogicznego:3)dokumenty potwierdzające min. 3 letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),4)oświadczenie osoby realizującej przedmiot zamówienia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.Informacje dotyczące 1 - 6 części zamówienia:1.Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.)2.Zajęcia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić średnio 2 godz. tygodniowo.3.Terminy świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem będą dostosowane do sugestii uczestników zajęć oraz ich planów zajęć, a Wykonawca będzie gotowy do pracy we wskazanym czasie. Wskazane terminy nie mogą kolidować z obowiązkami, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczęszczających w zajęciach. 4.W okresie od podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2014 r. poszczególne zajęcia należy przeprowadzić zgodnie z HARMONOGRAMEM dołączonym do SIWZ. Podany harmonogram może być modyfikowany przez zamawiającego w następujących przypadkach: zmiana planu zajęć w Szkole skutkująca koniecznością opracowania nowego harmonogramu, działania siły wyższej, zmiany terminu realizacji projektu. Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu dopasowanego do harmonogramu zajęć szkolnych uczniów Publicznego Gimnazjum w Starej Błotnicy przez cały okres realizacji zamówienia. Kolejny harmonogram zajęć zostanie doręczony Wykonawcom w terminie do 5 września 2014 r.5.Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.6.Współfinansowanie: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia.7.Celem zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych jest wyrównywanie braków edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla gimnazjium z klas I - III,8.Celem zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest pobudzanie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych; nabycie przez ich uczestników podstawowych kompetencji kluczowych takich jak; matematyczne, językowe, umiejętności uczenia się, organizowania czasu i informacji, kompetencji społecznych i obywatelskich. Przygotowanie uczestników zajęć do uczestnictwa w życiu społecznym i zawodowym również w późniejszych etapach nauki i życia. 9.Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. 10.Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut.11.Wykonawca będzie zobowiązany również do brania udziału w rekrutacji uczniów, tj. będzie wchodził w skład komisji rekrutacyjnej.UWAGA Osoby realizujące przedmiot zamówienia muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych oraz muszą być dyspozycyjne w okresie realizacji projektu.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą z części od 1 do 6 zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę):5)kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie wyższe magisterskie do przedmiotu którego będzie nauczał, 6)kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowywania pedagogicznego;7)dokumenty potwierdzające min. 3 letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),8)oświadczenie osoby realizującej przedmiot zamówienia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.starablotnica.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach