Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa) ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Rynek 26
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6328010 , fax. 016 6321191
- Data zamieszczenia: 2011-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa)
ul. Rynek 26 26
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 016 6328010, fax. 016 6321191
REGON: 65090069000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Lubaczów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Lubaczów realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikami, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi systemu oświaty i kształcenia. 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikami, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi systemu oświaty i kształcenia. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć dla uczniów klas I-III szkół podstawowych w zakresie: a). Szkoła Podstawowa Nr 2 w Lubaczowie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 2011r. 18 godz.(2 grupy - 15 osób) ;2012r.72 godz.(2 grupy - 16 osób) 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2011r. 18 godz.(2 grupy - 15 osób) ;2012r.72 godz.(2 grupy - 16 osób) 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 2011r.18 godz.(2 grupy - 12 osób) ;2012r.72 godz.(2 grupy - 12 osób) 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 2011r. 18 godz.(2 grupy - 16 osób) ;2012r.72 godz.(2 grupy - 16 osób) 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczych 2011r.18 godz.(1 grupa - 10 osób) ;2012r.42 godz.(1 grupa - 10 osób) 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem języka angielskiego 2011r. 18 godz.(2 grupy - 20 osób) ;2012r.72 godz.(2 grupy - 20 osób) 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych plastycznie 2011r18 godz.(1 grupa - 15 osób) ;2012r.72 godz.(1 grupa - 15 osób) 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych muzycznie 2011r.18 godz.(1 grupa - 15 osób) ; 2012r.72 godz.(1 grupa - 15 osób) 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych tanecznie 2011r.18 godz.(1 grupa - 16 osób) ;2012r.72 godz.(1 grupa - 16 osób) b). Szkoła Podstawowa Nr 1 w Lubaczowie: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 2011r.18 godz.(1 grupa - 8 osób) ; 2012r.72 godz.(1 grupa - 8 osób) 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, z dysfunkcjami grafomotorycznymi 2011r.18 godz.(1 grupa - 7 osób) ; 2012r.72 godz.(1 grupa - 7 osób) 3. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, z zaburzonym słuchem fonematycznym 2011r.18 godz.(2 grupy - łącznie 5 osób) ;2012r.72 godz.(2 grupy - łącznie 5 osób) 4. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 2011r.18 godz.(1 grupa - 5 osób) ; 2012r.72 godz.(1 grupa - 5 osób) 5. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 2011r.18 godz.(2 grupy - łącznie 15 osób) ; 2012r.72 godz.(2 grupy - łącznie 15 osób) 6. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej 2011r.15 godz.(2 grupy - łącznie 7 osób) ;2012r.30 godz.(2 grupy - łącznie 7 osób) 7. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 2011r.18 godz.(2 grupy - łącznie 15 osób) ; 2012r.72 godz.(2 grupy - łącznie 15 osób) 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczych 2011r. 2 x 18 godz.= 36(2 grupy - łącznie 30 osób) ;2012r.2 x 42 godz. = 84(2 grupy - łącznie 30 osób) 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie - zajęcia muzyczno - taneczne 2011r.18 godz.(2 grupy - łącznie 30 osób) ; 2012r.72 godz.(2 grupy - łącznie 30 osób) 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie 2011r.18 godz.(1 grupa - 15 osób) ; 2012r.72 godz.(1 grupa - 15 osób) 11. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych aktorsko - zajęcia teatralno - recytatorskie 2011r.18 godz.(1 grupa - 15 osób) ; 2012r.72 godz.(1 grupa - 15 osób) 12. Zajęcia rozwijające aktywność twórczą uczniów ze szczególnym uwzględnieniem twórczości literackiej i dziennikarskiej. 2011r.18 godz.(1 grupa - 15 osób) ; 2012r.72 godz.(1 grupa - 15 osób) 5. Wymienione powyżej zajęcia należy wykonać w określonych dla poszczególnych lat ilościach opisanych w załączniku nr 1 przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia liczby godzin w latach 2011 i 2012. 6. Realizacja zadania obejmuje 2 placówki oświatowe zlokalizowane na terenie Gminy Miejskiej Lubaczów, dla których Gmina Miejska Lubaczów jest organem prowadzącym: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Płk. Stanisława Dąbka w Lubaczowie, Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Obrońców Lubaczowa w Lubaczowie. 7. Zamawiający informuje, iż projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 8. Wykonawca winien posiadać stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zapewniające świadczenie usług objętych umową na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci. a) kwalifikacje do prowadzenia odpowiedniego typu zajęć, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. Nr 50, poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. b) co najmniej 3 letnie doświadczenie pedagogiczne. c) ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć. d) program zajęć dla danego typu zajęć edukacyjnych. 9. Wykonawca przed podpisaniem umowy zapozna się z wnioskiem aplikacyjnym o dofinansowanie projektu, umową o dofinansowanie, wytycznymi programowymi oraz zobowiązuje się do przestrzegania postanowień wynikających z wymienionych w niniejszym ustępie dokumentów, w związku z czym zobowiązany jest m.in. do: udzielania wszelkich informacji niezbędnych Zamawiającemu do promocji związanej z realizacja projektu. 10. Wykonawca wyraża zgodę na wykorzystywanie wypracowanych materiałów stworzonych w trakcie i po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy do innych działań Zamawiającego. 11. Wykonawca uzgodni w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy harmonogramu realizacji zajęć na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opracowany harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Dyrektorów Szkół, w których odbywać się będą zajęcia. Kolejne harmonogramy na pozostałe semestry szkolne będą ustalane minimum na 20 dni przed rozpoczęciem danego semestru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium - nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYBÓR ORGANIZATORA PROWADZĄCEGO KAMPANIĘ EDUKACYJNĄ I ŚWIADOMOŚCIOWĄ NA TEMAT PROBLEMATYKI OSÓB STARSZYCH, NIESAMODZIELNYCH ORAZ OPIEKI NAD TYMI OSOBAMI, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM CHORÓB OTĘPIENNYCH W TYM CHOROBY ALZHEIMERA
Dodano: 2016-04-13 - WYBÓR ORGANIZATORA PROWADZĄCEGO KAMPANIĘ EDUKACYJNĄ I ŚWIADOMOŚCIOWĄ NA TEMAT PROBLEMATYKI OSÓB STARSZYCH, NIESAMODZIELNYCH ORAZ OPIEKI NAD TYMI OSOBAMI, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM CHORÓB OTĘPIENNYCH W TYM CHOROBY ALZHEIMERA
Dodano: 2016-03-24 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli: Zagrożenia cywilizacyjne młodzieży we współczesnym świecie, w tym depresja, przemoc i agresja wśród uczniów
Dodano: 2015-10-15 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Baligród.
Dodano: 2015-07-02 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Tarnobrzeg współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego związanych z realizacją kontraktów socjalnych Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Dodano: 2015-07-02 - Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów z uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) I, II i III stopnia w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowany nr WND-POKL.09.02.00-18-001/12w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2, część przeznaczona do realizacji przez Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu
Dodano: 2015-06-22 - Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe w ramach wdrażania i realizacji Programu PL-17 pn. Wsparcie Służby Więziennej, w tym sankcji pozawięziennych finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego dotyczącego Projektu nr 1 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno - zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary złożonych z następujących zadań:
Dodano: 2015-05-29 - Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych w ramach kontraktów socjalnych dla 20 uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Stalowa Wola współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w 2015 roku
Dodano: 2015-05-28 - Realizacja kursu projektowanie i aranżacja ogrodów tematycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców
Dodano: 2015-05-27 - kurs kasy fiskalnej dla uczniów ZST w Strzyżowie
Dodano: 2015-05-26