Przetargi.pl
Zakup usług edukacyjnych do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych, oraz do prowadzenia nadzoru nad realizacją wyżej wymienionych zajęć wraz z wykorzystaniem Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w szkole podstawowej w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia

Zespół Szkół Ogólnokształcących ogłasza przetarg

  • Adres: 39-410 Grębów, Grębów 393
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8112816
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących
    Grębów 393
    39-410 Grębów, woj. podkarpackie
    tel. 015 8112816
    REGON: 00109521500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsogrebow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług edukacyjnych do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych, oraz do prowadzenia nadzoru nad realizacją wyżej wymienionych zajęć wraz z wykorzystaniem Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w szkole podstawowej w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych, oraz do prowadzenia nadzoru nad realizacją wyżej wymienionychw zajęć wraz z wykorzystaniem Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w szkole podstawowej w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia 1.1. Forma zatrudnienia umowa cywilnoprawna tj. umowa zlecenia. 1.2. W przypadku umowy cywilnoprawnej z osobą fizyczną Zamawiający dokona stosownych potrąceń, zgodnie z przepisami o systemie ubezpieczeń społecznych i ubezpieczeniu zdrowotnym oraz podatku dochodowym od osób fizycznych, leżących po stronie Wykonawcy na podstawie oświadczenia i składek ZUS oraz składek na FP wynikających z obciążeń leżących po stronie Zamawiającego . 1.3. Miejsce realizacji usług: Szkoła Podstawowa w Grębowie w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. prof. Stanisława Bąka w Grębowie, 39-410 Grębów 393 1.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1.5. Szczegółowy wykaz ilości zajęć i rekrutacji: 1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. 2. Zajęcia rozwojowe: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. 3. Proponowany ilościowy harmonogram prowadzenia zajęć stanowi załącznik nr 1. 4. Szczegółowy zakres zadań rekrutacji i prowadzenia zajęć obejmuje: a. Rekrutację (zgodnie z regulaminem rekrutacji) min. jednej grupy uczniów (min. 6 uczniów). Rekrutacja min. 2 godziny miesięcznie w ramach jednego rodzaju zajęci i jednej grupy przedmiotowej w szkole (szkoła udostępni salę do prowadzenia rekrutacji). Zleceniobiorca przygotuje wykaz godzin w których dostępny będzie w punkcie rekrutacyjnym. b. Przeprowadzenie diagnozy uczniów na systemie informatycznym, c. Prowadzenie zajęć zgodnie z wytycznymi projektowymi, d. Obsługę wdrożonych systemów (system e-learningowy oraz system do diagnozy uczniów) w celu zrekrutowania uczniów oraz rozpoczęcia szkoleń przy użyciu e-kursów, e. Wypełnianie dokumentacji projektowej tj. deklaracja przystąpienia do projektu, upoważnienia, dziennik zajęć, harmonogram zajęć, zestawienia ilościowe oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie realizacji projektu. Deklarację przystąpienia ucznia do projektu oraz pozostałe upoważnia podpisuje rodzic / opiekun prawny ucznia, f. Informowanie uczniów na zajęciach o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, g. Prowadzenie diagnozy uczniów po przejściu kolejnych etapów kursu, h. Ustalanie z osobą nadzorującą zajęcia w ramach projektu przydział sal szkoleniowych, diagnostycznych i rekrutacyjnych oraz godzin w ramach których odbywać się będą zajęcia, rekrutacja i diagnoza, i. Przedkładania koordynatorowi projektu harmonogramu zajęć na każdy kolejny miesiąc, dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć oraz bieżące informowania o ewentualnych zmianach, j. Pomoc uczniom w uruchamianiu sprzętu informatycznego (tablety, laptopy, tablice multimedialne, rzutniki) oraz dbanie o to, by sprzęt po każdych zajęciach był odłożony w wyznaczone miejsce. W przypadku tabletów należy pilnować optymalnego naładowania baterii umożliwiającej użytkowanie sprzętu na zajęciach, k. Prowadzenie systemu e-portfolio, zadawanie zadań i nadzór nad postępami ucznia, l. Zgłaszanie usterek sprzętu osobie odpowiedzialnej za nadzór nad zajęciami oraz informowanie o ewentualnych(proponowanych) zmianach we wdrożonych systemach, m. Miesięcznego przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę zgodnie ze złożoną ofertą, n. Dbanie o ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą, o. Odbycie szkolenia w zakresie wdrożonych systemów informatycznych min. 4 godziny w terminie i lokalizacji zatwierdzonej przez biuro projektu, p. Przeprowadzanie ankiet z uczniami przed rozpoczęciem zajęć, po zakończeniu pierwszego semestru oraz na zakończenie zajęć, q. Przeprowadzenie testów kontrolnych (system do diagnozy) przed rozpoczęciem zajęć oraz na ich zakończenie, r. Zgłaszanie osobie nadzorującej zajęcia - osiągnięcie przez danego ucznia wymaganych umiejętności oraz progu zaliczeniowego w celu zakończenia udziału dziecka w projekcie. Zajęcia będą odbywać się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupa szkoleniowa będzie się składać z uczniów w liczbie od 6 do 8. W ramach zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia większej ilości grup i przeszkolenia większej ilości uczestników. Rekrutacja będzie odbywać się przy pomocy systemu diagnostycznego, którego celem będzie sprawdzenie wiedzy (w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych) oraz wiedzy i zainteresowań (w zakresie zajęć rozwojowych), łącznie 60 pytań. Dodatkowo bardzo znaczącą rolę w procesie dobrania optymalnego przedmiotu i rodzaju zajęć będzie miał nauczyciel. Na prowadzącym zajęcia spoczywać będzie również obowiązek zrekrutowania w danej szkole określonej ilości dzieci (6 - 8 uczniów na jedną grupę). Wszyscy nauczyciele prowadzący zajęcia zostaną przeszkoleni w zakresie wdrożonych systemów informatycznych przy pomocy których edukowani będą uczniowie szkół objętych wsparciem. Uczniowie objęci wsparciem będą uczyć się przy pomocy wdrożonych urządzeń i oprogramowania informatycznego (e-kursy dopasowane do poziomu ucznia) oraz w sposób niekonwencjonalny zaproponowany przez nauczyciela prowadzącego zajęcia (zgodne programem nauczania oraz wiedzą danego ucznia). W procesie prowadzenia zajęć nauczyciel będzie mógł korzystać z zakupionych na potrzeby projektu materiałów dydaktycznych. Zamawiający zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, sale lekcyjne w godzinach pozalekcyjnych, sale do prowadzenia rekrutacji, sale do prowadzenia diagnozy ucznia. Osoba, osoby z którymi zostanie podpisana umowa w zakresie realizacji przedmiotu umowy będą zobowiązane do podpisania upoważnienia w zakresie zgody na udostępnienia swojego wizerunku w celach promocyjnych i reklamowych projektu oraz w zakresie ewidencjonowania i kontroli. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obserwacji prowadzonego przez Wykonawcę nadzoru. Obserwacji będzie dokonywała wyznaczona przez Zamawiającego osoba. Wykonawca jest zobowiązany poddać się również zapowiedzianej i niezapowiedzianej kontroli przez uprawnione organy nadzoru i kontroli. Nie przeprowadzenia nadzoru zgodnie z zapisami umowy lub spowodowanie innych uchybień, które mogą spowodować niezrealizowaniem warunków umowy, a co za tym idzie - projektu, będzie skutkowało nałożeniem kar pieniężnych proporcjonalnych do kar nałożonych na Zamawiającego przez Instytucje Zarządzającą (Instytucje Pośredniczącą, Lidera) za nie zrealizowanie przedmiotu umowy 1.6. W zakresie nadzoru nad realizacją zajęć: 1. Nadzór nad realizacją zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz wykorzystaniem Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych a. średnio 2 godziny tygodniowo przez okres 15 miesięcy 2. Nadzór nad realizacją zajęć rozwojowych oraz wykorzystaniem Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych a. średnio 2 godziny tygodniowo przez okres 15 miesięcy 3. Szczegółowy zakres zadań nadzoru nad zajęciami obejmuje: a. przydział sal osobom prowadzącym zajęcia pozalekcyjne, rekrutację, diagnozę (ustalenie harmonogramu), b. oznakowanie sal zgodnie z wytycznymi, c. prowadzenie ewidencji wykorzystania sal diagnostycznych, rekrutacyjnych i szkoleniowych oraz comiesięczne składanie uzupełnionego wykazu do koordynatora projektu, d. dorywczą fizyczną kontrolę prowadzonych zajęć, e. nadzorowanie poprawności uzupełniania dzienników zajęciowych (obecności uczniów na zajęciach), f. kontrolę wykorzystania urządzeń i oprogramowania informatycznego w zakresie prowadzonych zajęć, g. bieżącą analizę potrzeb w zakresie modyfikacji oprogramowania, h. zgłaszanie awarii w zakresie sprzętu i oprogramowania do firmy obsługującej projekt pod względem teleinformatycznym, i. inne niezbędne czynności powstała w skutek realizacji projektu, które na obecnym etapie są niemożliwe do opisania, a odpowiadają funkcji pełnienia nadzoru i kontroli Nadzór będzie odbywał się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupy szkoleniowe będą składać się z uczniów klas IV-VI w liczbie od 6-8. W szkole przewiduje się utworzenie 6 grup zajęciowych. Wykonawca zostanie przeszkolony w zakresie wdrożonych systemów informatycznych w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Zamawiający w ramach umowy zapewni dostęp do komputera umożliwiającego sprawdzenie wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w projekcie podczas prowadzenia zajęć pozalekcyjnych. Zamawiający udostępni również salę do prowadzenia kontroli - 2 godziny tygodniowo przez okres 15 miesięcy. Osoba/osoby z którymi zostanie podpisana umowa w zakresie realizacji przedmiotu umowy będą zobowiązane do podpisania upoważnienia w zakresie zgody na udostępnienia swojego wizerunku w celach promocyjnych i reklamowych projektu oraz w zakresie ewidencjonowania i kontroli. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obserwacji prowadzonego przez Wykonawcę nadzoru. Obserwacji będzie dokonywała wyznaczona przez Zamawiającego osoba. Wykonawca jest zobowiązany poddać się również zapowiedzianej i niezapowiedzianej kontroli przez uprawnione organy nadzoru i kontroli. Nie przeprowadzenia nadzoru zgodnie z zapisami umowy lub spowodowanie innych uchybień, które mogą spowodować niezrealizowaniem warunków umowy, a co za tym idzie - projektu, będzie skutkowało nałożeniem kar pieniężnych proporcjonalnych do kar nałożonych na Zamawiającego przez Instytucje Zarządzającą (Instytucje Pośredniczącą, Lidera) za nie zrealizowanie przedmiotu umowy. Wykonawca prowadzący nadzór zostanie przeszkolony w zakresie wdrożonych systemów informatycznych. Zamawiający w ramach umowy zapewnia komputer podpięty do sieci Internet oraz udostępnia salę/pokój do prowadzenia ww. czynności. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 następujących części: Część 1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych: 72h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Część 2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Część 3. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Część 4. Zajęcia rozwojowe z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Część 5. Zajęcia rozwojowe z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Część 6. Zajęcia rozwojowe z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Część 7. Nadzór nad realizacją zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz wykorzystaniem Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych: średnio 2 godziny tygodniowo przez okres 15 miesięcy Część 8. Nadzór nad realizacją zajęć rozwojowych oraz wykorzystaniem Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych: średnio 2 godziny tygodniowo przez okres 15 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsogrebow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach