Przetargi.pl
Zakup usług edukacyjnych - zajęć dodatkowych dla 4 szkół podstawowych z terenu Gminy Mszczonów - realizowanych w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych

Gmina Mszczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-320 Mszczonów, pl. Piłsudskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8582840 , fax. 046 8582843
  • Data zamieszczenia: 2013-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszczonów
    pl. Piłsudskiego 1 1
    96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8582840, fax. 046 8582843
    REGON: 75014860900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług edukacyjnych - zajęć dodatkowych dla 4 szkół podstawowych z terenu Gminy Mszczonów - realizowanych w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych (usług edukacyjnych) wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w projekcie pn.: Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych, współfinansowanym z środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-321.13-00, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

    2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia od 1 do 6.

    3. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub części zamówienia.

    4. Niniejsze zamówienie składa się z 6 następujący części:

    1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.

    2) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.

    3) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychologiczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej.

    4) Gimnastyka korekcyjna.

    5) Zajęcia rozwijające uzdolnienia matematyczno-przyrodnicze.

    6) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.

    5. Zajęcia będą realizowane w 4 placówkach:

    1) Szkoła Podstawowa im. 25 Pułku Artylerii Pancernej w Mszczonowie, ul. Warszawska 27,

    2) Szkoła Podstawowa w Piekarach, ul. Piekarska 47,

    3) Szkoła Podstawowa w Bobrowcach, ul. Mszczonowska 5,

    4) Szkoła Podstawowa w Lutkówce, ul. Szkolna 1.

    6. Szczegółowy podział zajęć z uwzględnieniem podziału zamówienia na części przedstawia się następująco:

    1) Część I - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:

    a) SP w Mszczonowie - liczba grup: 4, liczba godzin: 4x60h = 240h,

    b) SP w Bobrowcach - liczba grup: 2, liczba godzin: 2x30h = 60h.

    Łącznie - liczba grup: 6, liczba godzin 300.

    2) Część II - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy:

    a) SP w Mszczonowie - liczba grup: 2, liczba godzin: 2x60h = 120h,

    b) SP w Bobrowcach - liczba grup: 2, liczba godzin: 2x30h = 60h,

    c) SP w Lutkówce - liczba grup: 2, liczba godzin: 2x30h = 60h.

    Łącznie - liczba grup: 6, liczba godzin 240.

    3) Część III - Zajęcia socjoterapeutyczne i psychologiczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej:

    a) SP w Mszczonowie - liczba grup: 2, liczba godzin: 2x60h = 120h.

    Łącznie - liczba grup: 2, liczba godzin 120.

    4) Część IV - Gimnastyka korekcyjna:

    a) SP w Piekarach - liczba grup: 1, liczba godzin: 1x60h = 60h,

    b) SP w Lutkówce - liczba grup: 1, liczba godzin: 1x60h = 60h.

    Łącznie - liczba grup: 2, liczba godzin 120.

    5) Część V - Zajęcia rozwijające uzdolnienia matematyczno-przyrodnicze:

    a) SP w Mszczonowie - liczba grup: 6, liczba godzin: 6x60h = 360h.

    Łącznie - liczba grup: 6, liczba godzin 360.

    6) Część VI - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:

    a) SP w Mszczonowie - liczba grup: 3, liczba godzin: 3x60h = 180h,

    b) SP w Piekarach - liczba grup: 1, liczba godzin: 1x60h = 60h.

    Łącznie - liczba grup: 4, liczba godzin 240.

    7. Szczegółowy podział ww. zajęć z uwzględnieniem podziału zamówienia na części w formie tabeli zawarty jest w załączniku nr 8 do siwz.

    8. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2013r. poz. 532) godzina zajęć rozwijających uzdolnienia (cz. V niniejszego zamówienia) trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych (cz. I-IV oraz VI niniejszego zamówienia) - 60 minut.

    9. Każdy wykonawca zobowiązany będzie wykonywać każdą z części zamówienia osobami, które posiadają kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.).

    10. Każdy wybrany wykonawca zobowiązany będzie przedstawić zamawiającemu po wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy, komplet dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje osób wskazanych do realizacji zamówienia.

    11. Każdy wybrany wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne na podstawie programu i harmonogramu przygotowanego przez wykonawcę i zaakceptowanego odpowiednio przez dyrektora szkoły, w której realizowane będą zajęcia.

    12. Program i harmonogram zajęć musi uwzględniać termin realizacji każdej z części zamówienia.

    13. Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej w miejscu wskazanym przez dyrektora danej szkoły. Termin zajęć oraz godziny prowadzenia zajęć zostaną ustalone w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły - dostosowane będą do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz uwarunkowań szkoły (dostępność sal lekcyjnych), przy czym w przypadku zajęć 30-sto godzinnych zajęcia te będą odbywały się 1 raz w tygodniu, natomiast w przypadku zajęć 60-cio godzinnych zajęcia te będą odbywały się 2 razy w tygodniu.

    14. Każdy wybrany wykonawca w porozumieniu z dyrektorem szkoły przygotuje szczegółowy harmonogram zajęć na okres obowiązywania umowy w terminie do 7 dni od zawarcia umowy oraz niezwłocznie dostarczy go zamawiającemu.

    15. W przypadku braku możliwości realizacji zajęć w wyznaczonym terminie (zgodnie z harmonogramem) z powodów niezależnych od wykonawcy, możliwe jest przeprowadzenie takich samych zajęć w innym terminie po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem szkoły.

    16. Każdy wybrany wykonawca zobowiązany będzie do:

    1) Sporządzenia programu i harmonogramu zajęć z uwzględnieniem zakresu treści wynikających z projektu;

    2) Współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie: zatwierdzenia programu i harmonogramu zajęć oraz wszelkich spraw mających wpływ na prawidłową realizację projektu;

    3) Współdziałania z koordynatorem szkolnym projektu;

    4) Rzetelnego przygotowywania i prowadzenia zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem i harmonogramem;

    5) Prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć, w tym:

    a) dziennika zajęć pozalekcyjnych - na bieżąco,

    b) listy obecności uczestników- na bieżąco,

    c) arkuszy obserwacji - na bieżąco,

    d) okresowej karty czasu pracy - za każdy miesiąc realizacji zajęć,

    e) protokołu z realizacji zajęć - za każdy miesiąc realizacji zajęć.

    6) Przeprowadzenia diagnozy osiągnięć uczniów (na początku realizacji projektu, po zrealizowaniu połowy zajęć, na zakończenie realizacji projektu) przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego w terminie wyznaczonym przez dyrektora szkoły;

    7) Przeprowadzenia wśród uczniów ankiety ewaluacyjnej dotyczącej prowadzonych zajęć (grudzień, marzec, czerwiec) i opracowania jej wyników.

    8) Złożenia szkolnemu koordynatorowi sprawozdania końcowego (po zakończeniu realizacji zajęć).

    9) Informowania na bieżąco szkolnego koordynatora projektu o wszystkich zaistniałych problemach wynikłych w trakcie realizacji projektu;

    10) Terminowego wypełniania wszystkich wymaganych dokumentów projektu;

    11) Czuwania nad bezpieczeństwem uczniów podczas zajęć;

    12) Dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń powierzonych w celu realizacji zajęć.

    17. Prawidłowo wypełnione okresowe karty czasu pracy oraz protokoły z przebiegu realizacji zajęć, potwierdzone przez szkolnego koordynatora i zatwierdzone przez dyrektora szkoły, w której realizowany jest Projekt będą podstawą do dokonania płatności na rzecz wykonawcy.

    18. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonywany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie go obejmującym.

    19. W przypadku zmiany przepisów prawa obejmujących przedmiot zamówienia, przy czym zamiany te wpływać będą na sposób wykonywania niniejszego zamówienia oraz będą obowiązywać w trakcie realizacji niniejszego zamówienia - zamawiający dopuści wówczas wprowadzenie tych zmian do niniejszego zamówienia, spisując w razie konieczności stosowny aneks do umowy z wybranym wykonawcą.

    20. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) zarówno w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak również po jego zakończeniu.

  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mszczonow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach