Przetargi.pl
Zakup usług domu mediowego, polegających na stworzeniu szczegółowego mediaplanu, zakupie powierzchni reklamowych, realizacji i optymalizacji zagranicznej reklamowej kampanii internetowej Poznania jako Miasta Gospodarza UEFA Euro 2012tm wraz z podsumowaniem efektywności kampanii

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2012-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług domu mediowego, polegających na stworzeniu szczegółowego mediaplanu, zakupie powierzchni reklamowych, realizacji i optymalizacji zagranicznej reklamowej kampanii internetowej Poznania jako Miasta Gospodarza UEFA Euro 2012tm wraz z podsumowaniem efektywności kampanii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie szczegółowego mediaplanu, zakup powierzchni reklamowych w portalach internetowych, optymalizacja nośników w trakcie trwania kampanii i realizacja na nich zagranicznej kampanii reklamowej Poznania jako Miasta Gospodarza UEFA Euro 2012tm na podstawie briefu stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. Brief określa grupy i rynki docelowe, wymagane witryny internetowe, formę emisji oraz daty graniczne trwania kampanii. Do zadań Wykonawcy zamówienia należeć będzie stworzenie szczegółowego mediaplanu, zakup na jego podstawie powierzchni reklamowych, zrealizowanie i optymalizacja w trakcie trwania na tych nośnikach kampanii reklamowej na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego projektów, a także podsumowanie efektywności kampanii w postaci raportu z przeprowadzenia kampanii na podstawie wytycznych zawartych w briefie. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy. Miejsce świadczenia usług: Miasto Poznań, cała Polska, kraje Unii Europejskiej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 24 100,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Powiększenie zasięgu w grupie docelowej ujętej w załączonym briefie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.poznan.pl/bip/public/bip/zampub.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach