Przetargi.pl
Zakup urządzenia do zasilania awaryjnego do serwerowni II Oddziału Informatycznego Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie z siedzibą w Krośnie

Sąd Apelacyjny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-001 Rzeszów, Al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 580 200 , fax. 178 580 221
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
    Al. J. Piłsudskiego 28
    35-001 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 580 200, fax. 178 580 221
    REGON: 51393000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup urządzenia do zasilania awaryjnego do serwerowni II Oddziału Informatycznego Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie z siedzibą w Krośnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzenia do zasilania awaryjnego do serwerowni II Oddziału Informatycznego Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie z siedzibą w Krośnie. W ramach dostawy Zamawiający wymaga dostarczenia do pomieszczenia serwerowni w II Oddziale Informatycznym Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie z siedzibą w Krośnie urządzenia UPS podtrzymującego zasilanie w ramach centralnego zasilania awaryjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zestawienie parametrów technicznych i funkcjonalnych sprzętu przedstawia Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. Wymagane warunki, w tym gwarancji dostarczonego sprzętu, określone zostały w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ oraz we Wzorze umowy – Załącznik Nr 6 do SIWZ. Sprzęt będący przedmiotem nin. postępowania musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 r., kompletny, wyposażony w elementy techniczne potrzebne do uruchomienia, gotowy do pracy bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów, nieobciążony prawami podmiotów trzecich oraz pochodzące z oficjalnych kanałów sprzedaży w Polsce. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej. Wizji można dokonać każdego dnia roboczego, w godzinach od 9:00- 14:00-tej, po wcześniejszym zgłoszeniu i ustaleniu jej terminu z P. Przemysławem Knutel: e-mail przemyslaw.knutel@rzeszow.sa.gov.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31682530-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunków w przedmiotowym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty, którą należy złożyć w formie oryginału (wzór formularza oferty stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ), w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału Wzór oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Forma dokumentu: oryginał. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej SIWZ. Oferta musi być sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, zrozumiale i czytelnie, napisana komputerowo lub nieścieralnym atramentem/tuszem. Strony oferty wraz z załącznikami powinny być kolejno ponumerowane, złączone w sposób trwały oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumentach rejestrowych. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Uwaga: Oświadczenia nie należy składać z ofertą. Forma dokumentu: oryginał.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach