Przetargi.pl
„Zakup urządzenia do rehabilitacji tj. kamizelki wibracyjnej dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły”

Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Jaroszowiec, Kolejowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6428090, 32 6428031, , fax. 326 428 100
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
    Kolejowa 1 a
    32-310 Jaroszowiec, woj. małopolskie
    tel. 32 6428090, 32 6428031, , fax. 326 428 100
    REGON: 29421400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup urządzenia do rehabilitacji tj. kamizelki wibracyjnej dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1. NAZWA NADANA ZAMÓWIENIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO „Zakup urządzenia do rehabilitacji tj. kamizelki wibracyjnej dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły” II.2. RODZAJ ZAMÓWIENIA – dostawa II.3.1 INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. II.3.2 INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. II.4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.4.1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa urządzenia do terapii gazowej i oddechowej - kamizelki wibracyjnej stacjonarnej – w ilości szt.1 II.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia, będącym załącznikiem nr 1A do niniejszej SIWZ. II.4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: zakup wraz z dostawą na koszt i ryzyko Wykonawcy fabrycznie nowego urządzenia, jego montaż i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego oraz pełne przeszkolenie personelu w zakresie obsługi, konserwacji i jego użytkowania. II.4.4. Zamawiający wymaga, aby oferowane /urządzenie medyczne zostało dopuszczone do obrotu i używania na terenie RP, a w szczególności powinien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn.zm.). Przedmiot zamówienia winien posiadać stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa i rejestracje oraz inne dokumenty wymagane zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca może zaoferować wyłącznie towar spełniający wymogi ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z póź. zm.) oraz aktów wykonawczych do niej, a także obowiązujących przepisów Unii Europejskiej II.4.5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz, aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. II.4.6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu urządzenie, będące przedmiotem umowy na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do siedziby Zamawiającego. W przypadku wykonania Zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania. II.4.7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiotowe zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. II.5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące liczony od dnia dostawy (okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z opisem kryterium w rozdziale - Kryteria oraz zasady oceny ofert). II.6. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ CPV Główny kod CPV 33100000-1 urządzenia medyczne 33150000-6 urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii II.7 ZAMÓWIENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 7 USTAWY PZP Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp. II.8. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA. II.8.1 Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 7 dni od podpisania umowy. II.8.2. Miejsce wykonania zamówienia: dostawa do siedziby Zamawiającego tj.Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły, 32-310 Jaroszowiec ul. Kolejowa 1 a.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3.1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.7.1. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. III.7.3. W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia. III.8 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia (na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp) wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: Zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami, o których mowa w sekcji III.4 SIWZ. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów oraz w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu. Dokumentów Zamawiający żąda w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, iż polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Ponadto wezwanie w powyższym terminie dotyczy również złożenia przez Wykonawcę: Aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4, sekcji III.5 i sekcji III.6 niniejszej SIWZ. W sytuacji, gdy Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om i wiadome są Wykonawcy firmy podwykonawców i te części zamówienia, których wykonanie zamierza im powierzyć - należy przedłożyć Wykaz podwykonawców. 1) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 2) Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń lub dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego niniejszą SIWZ, niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach