Przetargi.pl
„Zakup urządzenia do pozyskiwania tlenu z powietrza (koncentrator tlenu) wraz z pomieszczeniem kontenerowym, wymianą stacji redukcji oraz dokończenie rozprowadzenia pozostałych punktów tlenu”

Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Jaroszowiec, Kolejowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6428090, 32 6428031, , fax. 326 428 100
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
    Kolejowa 1 a
    32-310 Jaroszowiec, woj. małopolskie
    tel. 32 6428090, 32 6428031, , fax. 326 428 100
    REGON: 29421400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup urządzenia do pozyskiwania tlenu z powietrza (koncentrator tlenu) wraz z pomieszczeniem kontenerowym, wymianą stacji redukcji oraz dokończenie rozprowadzenia pozostałych punktów tlenu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest realizacja zadania pn. Zakup urządzenia do pozyskiwania tlenu z powietrza (koncentrator tlenu) wraz z pomieszczeniem kontenerowym, wymianą stacji redukcji oraz dokończenie rozprowadzenia pozostałych punktów tlenu w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły, przy ul. Kolejowej 1a, 32-310 Jaroszowiec – w formule zaprojektuj i wybuduj. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie dokumentacji budowlano-kosztorysowej, której efektem będzie: • Montaż w terenie koncentratora tlenu w zabudowie kontenerowej. Koncentrator będzie pełnić rolę głównego źródła tlenu 93 Szpitala; • Wymiana istniejącej stacji redukcji tlenu sprężonego wraz z remontem ogólnobudowlanym i instalacyjnym pomieszczenia stacji; • Połączenie koncentratora ze stacją redukcyjną siecią tlenową; • Zasilenie nowych punktów poboru tlenu w pokojach łóżkowych w budynkach Szpitala; • Wymiana dozowników do tlenu. Weryfikacja oraz modernizacja zasilania energetycznego w zakresie uzgodnionym z Inwestorem. oraz realizacja robót budowlanych, montażowych i instalacyjnych związanych z realizacją tego zadania. 3.3. Realizacja przedsięwzięcia prowadzona będzie w 2 etapach: 3.3.1. W pierwszym etapie wykonanie dokumentacji projektowej na realizację zadania pn. „Zakup urządzenia do pozyskiwania tlenu z powietrza (koncentrator tlenu) wraz z pomieszczeniem kontenerowym, wymianą stacji redukcji oraz dokończenie rozprowadzenia pozostałych punktów tlenu” w oparciu o opracowany „Program Funkcjonalno-Użytkowy” zwanym dalej PFU, który stanowi załącznik do SIWZ. 3.3.2. Drugi etap obejmować będzie wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie z opracowaną przez wykonawcę dokumentacją projektową. 3.4. Zamawiający oświadcza, ze zadanie realizowane jest w celu przeciwdziałania COVID-19 w rozumieniu ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 z późn. zm.). W związku z powyższym Zamawiający wskazuje, iż jeżeli w toku realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami ogólnymi konieczne będzie przeprowadzenie stosownego postępowania administracyjnego celem uzyskania wymaganych zgód lub decyzji, Zamawiający zwraca uwagę na możliwość zastosowania odstępstw w tym zakresie wynikających z obowiązujących na moment realizacji inwestycji przepisów (o ile właściwe przepisy w tym przedmiocie będą o obowiązywać). UWAGA: powyższe nie będzie oznaczało braku obowiązku Wykonawcy sporządzenia stosownej dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU, jak również braku konieczności spełnienia przez Wykonawcę warunków technicznych wykonania robót wynikających z odpowiednich przepisów. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załączniku do SIWZ (załącznik nr 1), tj.: PFU. 3.6. Zamawiający informuje, że jeżeli w SIWZ i załącznikach lub opisie przedmiotu zamówienia znajdują się nazwy firmowe materiałów, towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją. Zamawiający oceniając równoważność badał będzie parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne zaproponowanych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będzie on posiadał parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze niż rozwiązania opisane. 3.7. Zamawiający informuje, że jeżeli w SIWZ i załącznikach lub opisie przedmiotu zamówienia znajdują się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 gr.). 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 8.3. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej powinno zawierać następujące elementy: 8.3.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą; 8.3.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji; 8.3.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji; 8.3.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji; 8.3.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, 8.3.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, 8.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Alior Bank S.A. 65 2490 0005 0000 4600 6007 1744 powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 8.5. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego). 8.6. Oryginalne dokumenty wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w tym samym miejscu, w którym składana jest oferta lub wniosek. Potwierdzone „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów należy dołączyć do oferty (nie dotyczy polecenia przelewu). 8.7. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Dokumenty ofertowe: 6.1.2.1. formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ – wypełniony i podpisany; 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ. 6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. SIWZ stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: 6.1.5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 6.1.5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy o którym mowa w pkt 6.1.3. 6.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego – wzór wskazanego oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 6.3. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): 6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, które to dokumenty wymienione są poniżej. 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.2.1. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3.1.1.1. SIWZ 6.3.2.2. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3.1.2.1. a) b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 5.3.1.2.1.b) SIWZ c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3.1.2.2. pkt a), b), SIWZ. 6.3.3. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3.2. składane są dla tego lub tych Wykonawców, którzy spełniają określone warunki (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach