Przetargi.pl
Zakup urządzeń zabawowych Dostawa i montaż w Bolesławcu przy ul. Łukasiewicza oraz ul. Parkowej (w formule zaprojektuj wybuduj)

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Dolne Młyny 23
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 644 0901 , fax. 075 644 0925
  • Data zamieszczenia: 2013-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Dolne Młyny 23 23
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 644 0901, fax. 075 644 0925
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=41354
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup urządzeń zabawowych Dostawa i montaż w Bolesławcu przy ul. Łukasiewicza oraz ul. Parkowej (w formule zaprojektuj wybuduj)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej oraz dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z wymaganymi prawem odbiorami. W ramach planowanego do realizacji zadania inwestycyjnego zaplanowano, uzupełnienie urządzeń zabawowych na istniejących placach zabaw w Bolesławcu przy ul. Łukasiewicza na działce Nr 300/13 obręb IX miasta Bolesławiec oraz przy ul. Parkowej (część parku miejskiego) na działce Nr 962/4 obręb IX miasta Bolesławiec. Wyposażenie placów zabaw powinno być tak dobrane, aby mogło służyć dzieciom różnych grup wiekowych oraz o różnym stopniu sprawności fizycznej i intelektualnej. Wyposażenie mogą stanowić pojedyncze elementy sprzętu rekreacyjnego lub zestawy, pozwalające na prowadzenie z dziećmi różnych form zajęć ruchowych (w szczególności pokonywanie przeszkód, wspinanie, czworakowanie, przeskoki, przeploty, zwisy itp.), Urządzenia powinny być zróżnicowane ze względu na możliwości dzieci (drążki do ćwiczeń, ścianki wspinaczkowe, pomosty, równoważnie, pochylnie oraz kolorowe huśtawki). Sprzęt rekreacyjny powinien posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji, oraz powinien być: - wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, - zgodny z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów. Sposób zagospodarowania terenu powinien uwzględniać pokrycie powierzchni placów zabaw nawierzchnią piaskową. 1. Charakterystyka obiektu oraz zakres robót budowlanych: Tereny przeznaczone pod uzupełnienie urządzeń zabawowych, obecnie użytkowane są jako place zabaw. Znajdują się tam tereny komunikacji pieszej, urządzenia zabawowe oraz tereny zielone. Przez teren placu zabaw (przy ul. Łukasiewicza) przebiega elektryczna instalacja oświetlenia terenu. Celem inwestycji jest propagowanie prawidłowych zachowań oraz prowadzenie pozalekcyjnych zajęć sportowych wśród dzieci i młodzieży. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci i młodzieży w wieku przedszkolnym i szkolnym. 2. Do zadań wykonawcy należy: 1) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego placów zabaw; 2) opracowanie dokumentacji projektowej dla istniejących placów zabaw / pozyskanie map do celów projektowych w zakresie sytuacji, ewidencji i uzbrojenia terenu; 3) sporządzenie projektu koncepcyjnego w formie papierowej (2 egz.) i elektronicznej zawierającego: a) część graficzną: plan zagospodarowania terenu w skali 1:500. b) część opisową: opis techniczny zawierający: - opis planu zagospodarowania terenu, - opis rozwiązań funkcjonalnych, - opis przyjętych rozwiązań materiałowych i technicznych. c) szacunek kosztów o szczegółowości fazy opracowania; 4) dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, 5) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej i Programu Funkcjonalno - Użytkowego, po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego przyjętych rozwiązań, 6) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, 7) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej (w wersji papierowej w 2 egz.); 3. Zakres robót budowlanych: 1) roboty pomiarowe, 2) korytowanie pod nawierzchnie, 3) wykonanie fundamentów pod urządzenia placu zabaw, 4) wykonanie odpowiednich podbudów, 5) wykonanie nawierzchni stref bezpieczeństwa, 6) wykonanie nawierzchni z trawy (uzupełnienie), 7) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw. 8) wykonanie niezbędnych uruchomień i odbiorów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) do upływu terminu składania ofert. 1. Wadium można wnieść w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 roku Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 roku Nr 96, poz. 620). f) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP 41 1020 2137 0000 9102 0074 6313. 2. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli środki w pełnej kwocie (wartości) znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, lub Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający wniesienie wadium (poręczenie, gwarancje) w terminie przewidzianym na składanie ofert. 3. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 11. Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium określone w pkt 6. i 7. 12. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): -ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bolesławcu. a)określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), b) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), c) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), d) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=41354
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach