Przetargi.pl
Zakup urządzeń UTM, systemu do centralnego logowania i raportowania zdarzeń oraz części serwerowych

Zarząd Powiatu Toruńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Towarowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 662 88 88 , fax. 56 662 88 89
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Toruńskiego
    Towarowa 4-6
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 662 88 88, fax. 56 662 88 89
    REGON: 87112181000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiattorunski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup urządzeń UTM, systemu do centralnego logowania i raportowania zdarzeń oraz części serwerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Część I obejmuje dostawę 2 szt. urządzeń UTM zabezpieczających sieć LAN Starostwa Powiatowego w Toruniu z subskrypcjami zabezpieczeń na okres 36 miesięcy, a także dostawę systemu centralnego logowania, zbierającego i przechowującego dane z urządzeń UTM oraz innych urządzeń z sieci LAN Starostwa. Część II obejmuje zakup dodatkowych kości pamięci RAM do serwerów oraz zakup dodatkowych dysków twardych do serwera kopii zapasowych. Szczegółowy opis poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – specyfikacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Wypełniona Specyfikacja techniczna wraz z wymienionymi w niej certyfikatami. 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu, stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji. 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 1b do niniejszej specyfikacji. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale IV specyfikacji powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 4. 6. Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach