Przetargi.pl
ZAKUP URZĄDZEŃ DO WYKONYWANIA ZADAŃ W RAMACH BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH POPRAWIAJĄCYCH STAN ŚRODOWISKA NATURLANEGO NA TERENIE POWIATU CHEŁMSKIEGO

Powiat Chełmski reprezentowany przez Krzysztofa Wojciechowskiego-Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 562 76 31 , fax. (082) 562 75 87
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski reprezentowany przez Krzysztofa Wojciechowskiego-Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Chełmie
    ul. Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. (082) 562 76 31, fax. (082) 562 75 87
    REGON: 11020023100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmski.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP URZĄDZEŃ DO WYKONYWANIA ZADAŃ W RAMACH BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH POPRAWIAJĄCYCH STAN ŚRODOWISKA NATURLANEGO NA TERENIE POWIATU CHEŁMSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do wykonywania zadań w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych poprawiających środowisko naturalne na terenie powiatu chełmskiego. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na cztery części, tj.: CZĘŚĆ I ZDANIA- dostawa fabrycznie nowej skrapiarki lepiszczy bitumicznych Przedmiotem Części I zadania jest dostawa fabrycznie nowej skrapiarki lepiszczy bitumicznych o parametrach: 1.Masa własna urządzenia- max. 1 500,00 kg, 2.Pojemność użyteczna zbiornika- 2 000,00 l, 3.Przyrost temp. bitumu przy podgrzaniu pełnej pojemności- min. 35 °/h, 4.max. spadek temp. bitumu przy temp. otoczenia 15 °- max. 1°/h. Układ podgrzewania: 1.Paliwo do palnika- olej napędowy, 2.Pojemność zbiornika paliwa- min. 20,00 l. Silnik: 1.Silnik spalinowy- wysokoprężny, 2.Rozruch- akumulator 12 V. Układ jezdny: 1.Układ hamulcowy- pneumatyczny zasilany z pojazdu holującego, 2.Ucho zaczepu- do ciągnika rolniczego, Wyposażenie (spryskiwacz): 1.2 lance spryskujące. Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące licząc od daty odbioru sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego. Zamawiający określił parametry techniczne i wyposażenie, jakie łącznie musi spełniać dostarczany sprzęt (Załącznik Nr 4 ). Oferta, w której sprzęt nie spełnia określonych warunków zostanie odrzucona. CZĘŚĆ II ZADANIA- dostawa fabrycznie nowego rębaka do gałęzi Przedmiotem Części II zadania jest dostawa fabrycznie nowego rębaka do gałęzi o parametrach: 1.Średnica rozdrabnianych gałęzi- do 250 mm; 2.Napęd z wałka odbioru mocy od ciągnika o mocy min. 80 KM; 3.4 noże tnące i 2 podporowe; 4.Podajniki hydrauliczne- min. 2. Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy licząc od daty odbioru sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego. Zamawiający określił parametry techniczne i wyposażenie, jakie łącznie musi spełniać dostarczany sprzęt (Załącznik Nr 4 ). Oferta, w której sprzęt nie spełnia określonych warunków zostanie odrzucona. CZĘŚĆ III ZDANIA- dostawa fabrycznie nowej lawety do transportu walca drogowego Przedmiotem Części III zadania jest dostawa fabrycznie nowej lawety pod walec drogowy o parametrach: 1.Długość platformy ładunkowej- min. 2,50 m, 2.Szerokość platformy ładunkowej- max. 1,50 m, 3.Masa własna- max. 500,00 kg, 4.Ładowność- min. 900,00 kg, 5.Koła- wymiar min. 185R14, Wyposażenie: 1.Koło wsporcze, 2.Koło zapasowe wraz z uchwytem, 3.Podpory załadunkowe, 4.Instalacja elektryczna 12 V, 5.Podłoga z blachy stalowej, 6.Kliny pod koła, 7.Rampa zjazdowa na całej szerokości platformy, 8.Borty boczne. Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy licząc od daty odbioru sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego. Zamawiający określił parametry techniczne i wyposażenie, jakie łącznie musi spełniać dostarczany sprzęt (Załącznik Nr 4 ). Oferta, w której sprzęt nie spełnia określonych warunków zostanie odrzucona. CZĘŚĆ IV ZADANIA- dostawa fabrycznie nowej zamiatarki ulicznej Przedmiotem Części IV zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej zamiatarki ulicznej o parametrach: 1.Szerokość robocza- min. 1 800,00 mm, 2.Średnica tarcz zamiatających - min. 400,00 mm, 3.Napęd- hydrauliczny, 4.Mocowanie- z uchwytem przystosowanym do przodu ciągnika rolniczego (typu Zetor Proxima 9541) , 5.Podnoszenie i opuszczanie szczotki - hydrauliczne 6.Waga- max. 300,00 kg. 7.Sterowanie funkcjami pracy - z kabiny nośnika 8.Wymagana instalacja hydrauliczna niezbędna do pracy zamiatarki Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy licząc od daty odbioru sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego. Zamawiający określił parametry techniczne i wyposażenie, jakie łącznie musi spełniać dostarczany sprzęt (Załącznik Nr 4 ). Oferta, w której sprzęt nie spełnia określonych warunków zostanie odrzucona. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących część I, II, III i IV zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź poszczególne jego części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1, 2, ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne . 5.Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu , zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: Oświadczenie że: 1.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem z datą poświadczenia kopii (na każdej zapisanej stronie) przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach