Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej ogłasza przetarg
- Adres: 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 500 43 72 , fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
- Data zamieszczenia: 2015-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
ul. Podchorążych 38 38
00-463 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 500 43 72, fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup urządzeń do identyfikacji osób - Nr ref. spr. 03/BF/BŁiI/15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 24 kompletów fabrycznie nowych, nieużywanych stacjonarnych urządzeń do pobierania odcisków palców (odbitek linii papilarnych) wraz z niezbędnymi sterownikami, akcesoriami i bibliotekami spełniającymi wymagania funkcjonalne oraz parametry techniczne określone w opisie przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302161100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarantowany czas naprawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgraniczna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa dwóch nabiurkowych skanerów dziełowych przeznaczonych do realizacji projektu #Digitalizacja Archiwum Instytutu Literackiego #Kultura#
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa urządzeń peryferyjnych oraz akcesoriów komputerowych dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej WAPW/6/2016
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa skanerów z automatycznym podajnikiem dokumentów
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa skanerów dokumentów z oprogramowaniem
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa skanerów, czytników kodów kreskowych, urządzeń do składania podpisów elektronicznych
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa przystawki formatu A3 do skanowania płaskiego kompatybilnej ze skanerem i3200 firmy Kodak w ramach projektu Wdrożenie systemu digitalizacji akt postępowań przygotowawczych oraz utworzenie lokalnych i centralnego repozytorium akt w postaci cyfrowej w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury
Dodano: 2015-08-25 - Zakup i dostawa skanerów wraz z oprogramowaniem i osprzętem na potrzeby Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie
Dodano: 2015-08-04 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Biblioteki Głównej Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2015-07-24 - Dostawa urządzeń do digitalizacji
Dodano: 2015-06-01 - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych.
Dodano: 2015-04-30