Przetargi.pl
Zakup urządzeń akustyczno-oświetleniowych na Małą Scenę

Opolski Teatr Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki ogłasza przetarg

  • Adres: 45-056 Opole, ul. Augustyna Kośnego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 453 73 06 , fax. 0-77 453 73 06
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolski Teatr Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki
    ul. Augustyna Kośnego
    45-056 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 453 73 06, fax. 0-77 453 73 06
    REGON: 53061557600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrlalki-opole.bip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Artystyczna samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup urządzeń akustyczno-oświetleniowych na Małą Scenę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie wyposażenia elektroakustycznego obejmującego cyfrową konsolę akustyczną, urządzenia głośnikowe, urządzenia zestawu interkomowego oraz konsolę oświetleniową dla Opolskiego Teatru Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki w Opolu. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Konsoleta akustyczna – 1 szt. 2. Monitory odsłuchowe – 2 szt. 3. System interkomowy: − Pulpit interkomowy do montażu w rack 19” – 2 szt. − Pulpit interkomowy biurkowy – 6 szt. − Interfejs we/wy audio – 3 szt. − Beltpack interkomu bezprzewodowego – 2 szt. − Antena nadawczo-odbiorcza interkomu bezprzewodowego – 3 szt. − Ładowarka akumulatorów – 1 szt. − Akumulatory – 2 szt. − Switch – 1 szt. 4. Konsoleta oświetleniowa – 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32340000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotu, jeżeli Wykonawca powołuje się na jego zasoby. W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do formularza „OFERTA PRZETARGOWA” załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Wzór zobowiązania załączono do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika, pełnomocnictwo obowiązkowe w przypadku konsorcjum. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia załączono do SIWZ. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. W tym celu w oświadczeniu o którym mowa w pkt. III.3 Wykonawca wypełnia część dotyczącą żądania Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. Wzór oświadczenia załączono do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach