Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
- Data zamieszczenia: 2012-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
ul. Piramowicza 32 32
47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
REGON: 00052450700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup u autoryzowanego dystrybutora ORACLE, rocznej usługi standardowej asysty technicznej w odniesieniu do oprogramowania Oracle Database Enterprise Edition - Named User Plus Perpetual x 75 oraz Opcja Spatial - Named User Plus Perpetual x 75 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup u autoryzowanych dystrybutorów świadczenia usługi rocznej standardowej asysty technicznej, realizowanej przez ORACLE i dostępnej przez serwis My Oracle Support w odniesieniu do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania. W ramach niniejszego Zamówienia Asysta Techniczna musi zapewniać : 1. Dostarczanie aktualizacji programów, poprawek, ostrzeżeń o zagrożeniach bezpieczeństwa i aktualizacji programów korygujących o znaczeniu krytycznym; 2. Dostarczanie aktualizacji związanych z podatkami, aktualizacji prawnych i dostosowawczych; 3. Dostarczanie skryptów rozszerzających; 4. Certyfikację dla nowych produktów/wersji produktów innych firm; 5. Dostarczanie ważniejszych wersji produktów i technologii obejmujących ogólne wersje serwisowe, wybranych wersji programów zawierających nowe funkcje i aktualizacje dokumentacji dostępnych za pośrednictwem serwisu http://edelivery.oracle.com/; 6. Całodobową obsługę zgłoszeń serwisowych we wszystkie dni tygodnia - świadczenia pomocy technicznej w zakresie obsługi zgłoszeń, w formie elektronicznej (poprzez My Oracle Support) lub telefonicznej, w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 w języku polskim oraz przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w języku angielskim; 7. Elektroniczny dostęp do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych Oracle, poprawek programistycznych, oraz bazy danych zgłoszonych problemów technicznych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez serwis My Oracle Support https://support.oracle.com/CSP/ui/flash.html; 8. Obsługę klientów w kwestiach pozatechnicznych w standardowych godzinach pracy. 9. Usługa Asysty Technicznej ma być świadczona przez firmę Oracle od dnia zawarcia umowy przez autoryzowanego dystrybutora z Zamawiającym na okres jednego roku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup u autoryzowanego dystrybutora ORACLE, rocznej usługi standardowej asysty technicznej w odniesieniu do oprogramowania Oracle Database Enterprise Edition - Named User Plus Perpetual x 75 oraz Opcja Spatial - Named User Plus Perpetual x 75
Dodano: 2012-09-12 - P/41/2011 Nadzór autorski i serwis nad zainstalowanym w Zespole oprogramowaniem informatycznym zarządzającym systemem finansowo- księgowym
Dodano: 2011-12-09 - Świadczenie usług serwisowych nad oprogramowaniem URZĄD.NT
Dodano: 2011-01-14