Powiat Strzelecki (MP) ogłasza przetarg
- Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4401703, 4401783 , fax. 077 4401701
- Data zamieszczenia: 2012-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki (MP)
ul. Jordanowska 2 2
47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
tel. 077 4401703, 4401783, fax. 077 4401701
REGON: 53141223700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup tymczasowych tablic rejestracyjnych wraz z dostawą na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Tablice tymczasowe samochodowe w kompletach - jednorzędowe 50 kpl (100 szt) - dwurzędowe 10 kpl (20 szt) 2) Tablice tymczasowe motocyklowe w sztukach - dwurzędowe 5 szt 3) Tablice tymczasowe motorowerowe w sztukach - dwurzędowe 5 szt Dostawa tablic: Producent dostarczy tablice rejestracyjne trwale opakowane i odpowiednio opisane - do siedziby: Wydziału Komunikacji i Transportu własnym środkiem transportu na własny koszt i własne ryzyko, w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia przez Starostwo (za pomocą fax-u lub pocztą elektroniczną). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości 20 % zamówienia podstawowego. Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstrzelecki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aluminiowych tablic rejestracyjnych na rok 2015
Dodano: 2014-12-05 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Głubczyckiego
Dodano: 2014-11-26 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Głubczyckiego
Dodano: 2012-11-23 - Zakup tablic rejestracyjnych wraz z dostawą na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich
Dodano: 2011-11-30