Gmina Olsztyn ogłasza przetarg
- Adres: 10101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 895 349 375
- Data zamieszczenia: 2018-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
pl. Jana Pawła II 1
10101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 895 349 375
REGON: 51074236200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.olsztyn.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup trzech serwerów sprzętowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem trzech fabrycznie nowych, nieużywanych serwerów. Serwery, ich instalacja i konfiguracja muszą być zgodne z parametrami technicznymi i użytkowymi określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi gwarancyjne zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 1 rozdziału VI SIWZ dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 798). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 5. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy składania oświadczenia na spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/51/2023 Dostawa i wdrożenie systemu do backupu oraz systemu UTM (firewall) w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu, w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa sprzętu i oprogramowania związana z realizacją projektu w ramach grantu „Cyfrowa Gmina” - Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby serwerowni
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2023-08-29 - Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług związanych z realizacją projektu w ramach grantu „Cyfrowa Gmina” – gmina Piecki
Dodano: 2023-05-22 - „Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług związanych z realizacją projektu w ramach grantu „Cyfrowa Gmina” – gmina Piecki”
Dodano: 2023-05-10 - Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego.
Dodano: 2023-02-14 - Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
Dodano: 2022-09-09 - Dostawa sprzętu do serwerowni wraz z oprogramowaniem i wdrożeniem wraz z migracją danych dla Urzędu Gminy w Gietrzwałdzie
Dodano: 2021-01-20 - Zakup, dostawa i montaż serwerów (2 szt.) i macierzy na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie
Dodano: 2020-11-06 - Zakup serwera wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gołdapi
Dodano: 2020-11-02