Agencja Mienia Wojskowego krajowy numer identyfikacyjny 1126394600805, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa w imieniu, której działa Dyrektor Oddziału Regionalnego w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 04-247 Warszawa, ul. Chełmżyńska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 32 61 010 , fax. 22 32 61 001
- Data zamieszczenia: 2020-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego krajowy numer identyfikacyjny 1126394600805, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa w imieniu, której działa Dyrektor Oddziału Regionalnego w Warszawie
ul. Chełmżyńska 9
04-247 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 32 61 010, fax. 22 32 61 001
REGON: 11263946008050 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja Wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup Tonerów na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych opisanych w powyższej tabeli. 2. Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą odpowiadać cechom i warunkom określonym przez producentów drukarek. Ponadto muszą być fabrycznie nowe, niedopuszczalne jest, aby do ich produkcji użyto składników uprzednio eksploatowanych, uzupełnianych, bądź przerabianych. Muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania i być wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą wydania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych w zał nr 1, pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. 5. Oferowanie przez wykonawcę produktów równoważnych jest dopuszczalne tylko na etapie składania oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć OFERTĘ na formularzu ofertowym, sporządzonym na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym powyżej składa każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie, na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie wymaga przedstawienia w/w oświadczenia od podwykonawców. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na Platformie https://amw.eb2b.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) jest on zobowiązany do aktualizacji oświadczenia. 4. Inne wymagane, na dzień złożenia oferty dokumenty: dokumenty potwierdzające, że dokumentację przetargową podpisała upoważniona osoba (pełnomocnictwo – jeżeli podpisuje pełnomocnik, należy złożyć w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie). 5. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1) Oferta, o której mowa w pkt 1, musi być złożona w oryginale z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2) Dokument, z którego wynikać będzie zakres umocowania, musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3) Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, o którym mowa w pkt 2, musi być złożone w oryginale. 4) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 3, musi być złożone w oryginale. 5) Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6) Za oryginał uważa się oświadczenie złożone w formie pisemnej podpisane własnoręcznym czytelnym podpisem i opatrzone pieczęcią imienną. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonywane są w formie pisemnej przez Wykonawcę albo pomiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca albo Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego odpowiednio w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7) Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 4. 3) Oferta musi być podpisana przez Pełnomocnika. 4) Wymóg złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, o którym mowa w pkt 2 oraz oświadczenia, o którym mowa w pkt 3 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dotyczy każdego z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2024-06-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, znak postępowania ZP-DI-60/24
Dodano: 2024-03-28 - ZP/CZD/016/24 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących – 3 pakiety
Dodano: 2024-02-16 - Zakup i dostawa tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek wraz z wykonywaniem przeglądów okresowych oraz odbiorem odpadów
Dodano: 2024-02-02 - Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów
Dodano: 2023-10-31 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń eksploatowanych w Zakładzie Emerytalno-Rentowym MSWiA
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych od drukarek
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego oraz tuszy i tonerów do siedziby Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu w ramach projektu „Aktywni Górą!”
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, pojemników na zużyty toner, bębnów, nośników danych do urządzeń wielofunkcyjnych oraz papieru
Dodano: 2023-07-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2023-06-30