Przetargi.pl
ZAKUP TONERÓW NA POTRZEBY ODDZIAŁU REGIONALNEGO AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO W WARSZAWIE

Agencja Mienia Wojskowego krajowy numer identyfikacyjny 1126394600805, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa w imieniu, której działa Dyrektor Oddziału Regionalnego w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04-247 Warszawa, ul. Chełmżyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 32 61 010 , fax. 22 32 61 001
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego krajowy numer identyfikacyjny 1126394600805, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa w imieniu, której działa Dyrektor Oddziału Regionalnego w Warszawie
    ul. Chełmżyńska 9
    04-247 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 32 61 010, fax. 22 32 61 001
    REGON: 11263946008050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP TONERÓW NA POTRZEBY ODDZIAŁU REGIONALNEGO AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO W WARSZAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych opisanych w powyższej tabeli. 2. Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą odpowiadać cechom i warunkom określonym przez producentów drukarek. Ponadto muszą być fabrycznie nowe, niedopuszczalne jest, aby do ich produkcji użyto składników uprzednio eksploatowanych, uzupełnianych, bądź przerabianych. Muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania i być wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą wydania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć OFERTĘ na formularzu ofertowym, sporządzonym na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym powyżej składa każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie, na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie wymaga przedstawienia w/w oświadczenia od podwykonawców. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na Platformie https://amw.eb2b.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) jest on zobowiązany do aktualizacji oświadczenia. 4. Inne wymagane, na dzień złożenia oferty dokumenty: dokumenty potwierdzające, że dokumentację przetargową podpisała upoważniona osoba (pełnomocnictwo – jeżeli podpisuje pełnomocnik, należy złożyć w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach