Przetargi.pl
Zakup tłucznia i materiałów do konserwacji i remontów dróg - dostawa kamienia wapiennego

Gmina Strzelce Opolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, pl. Myśliwca 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4049338 , fax. 077 4614422
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Opolskie
    pl. Myśliwca 1 1
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4049338, fax. 077 4614422
    REGON: 53141327700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelceopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup tłucznia i materiałów do konserwacji i remontów dróg - dostawa kamienia wapiennego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie polegać będzie na zaopatrywaniu w 2010 roku Gminę Strzelce Opolskie w kamień wapienny przeznaczony do remontu dróg transportu rolnego. Zakres zamówienia obejmuje zaopatrywanie w 2010 roku Gminę Strzelce Opolskie w kamień wapienny o granulacji 0-31,5 mm, przy czym dopuszcza się frakcje pośrednie 5-31,5 mm lub 5-32 mm. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiotowy kamień we wskazane przez Zamawiającego miejsce, leżące na terenie gminy Strzelce Opolskie, w ilościach i terminach zależnych od potrzeb Zamawiającego. Minimalna ilość pojedynczego zlecenia nie będzie mniejsza niż 35 ton, a termin dostawy nie będzie krótszy niż 5 dni roboczych licząc od dnia wysłania zlecenia. Na realizację zamówienia Zamawiający planuje przeznaczyć kwotę do 80 000 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz niepodlegający wykluczeniu w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału jeżeli: oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jak również znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; oświadczy że nie podlega wykluczeniu z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; złoży stosownie: dokument lub oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. Wykonawca, zgodnie z przepisem art. 26 ust. 2b ustawy PZP, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, przy czym Zamawiający uzna że wykonawca spełnia dany warunek, o ile udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału: oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jak również znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia lub też zamiennie dokumenty z których wynikać będzie jednoznacznie, że wykonawca będzie dysponował stosownymi zasobami; oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP. W przypadku wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie przepisy § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30-12-2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie możne żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.strzelceopolskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach