Gmina Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg
- Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
- Data zamieszczenia: 2019-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Juchnowiec Kościelny
ul. Lipowa 10
16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
REGON: 00054221500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.juchnowiec.gmina.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup tłucznia betonowego o frakcji 0-63mm do remontu dróg gminnych w 2019 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaopatrywanie w roku 2019 Gminy Juchnowiec Kościelny w tłuczeń betonowy o granulacji 0-63 mm do remontów dróg gminnych w ilości około 2 952,67 ton i jest wielkością przybliżoną, oszacowaną na podstawie zamówień z funduszu sołeckiego, oraz ilością ujętą w budżecie gminy na rok 2019. Ostateczne ilości zleconych dostaw wynikać będą z rzeczywistych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego, przy czym całkowita wartość zamówienia nie przekroczy kwoty maksymalnej przyjętej przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1 500,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia i godziny określonej w punkcie 1 Rozdziału XII SIWZ. 3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Formularz ofertowy (wg. załącznika nr 1 do SIWZ) 1.2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wg. zał. nr 2 do SIWZ) 1.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. zał. nr 3 do SIWZ) 1.4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 1.2 i 1.3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 1.2 i 1.3 1.7. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg. załącznika nr 4 do SIWZ), 1.8. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA KRAWĘŻNIKÓW GRANITOWYCH
Dodano: 2019-03-04 - Dostawa materiałów drogowych
Dodano: 2019-02-21 - Dostawa materiałów drogowych II
Dodano: 2018-06-04 - Zakup tłucznia betonowego o frakcji 0-63mm do remontu dróg gminnych w 2018 roku, postępowanie nr 2
Dodano: 2018-03-15 - Dostawa krawężników granitowych
Dodano: 2018-03-01 - Zakup tłucznia betonowego o frakcji 0-63mm do remontu dróg gminnych w 2018 roku
Dodano: 2018-01-30 - Dostawa materiałów drogowych
Dodano: 2018-01-18 - Dostawa krawężników granitowych 2
Dodano: 2017-12-07 - Dostawa materiałów drogowych II
Dodano: 2017-07-07 - DOSTAWA KRAWĘŻNIKÓW GRANITOWYCH
Dodano: 2017-05-08