Przetargi.pl
Zakup tłucznia bazaltowego (niesort 0-31,5 mm) w ilości do 660 ton oraz grysu bazaltowego (frakcja 2-5 mm) w ilości do 300 ton wraz z dostawą na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Powiatu Zielonogórskiego - II zadania.

Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg z/s w Sulechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Niepodległości 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3859500, 3859506 , fax. 068 3859507
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg z/s w Sulechowie
    ul. Niepodległości 15 15
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3859500, 3859506, fax. 068 3859507
    REGON: 97124700700011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzzd.zgo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup tłucznia bazaltowego (niesort 0-31,5 mm) w ilości do 660 ton oraz grysu bazaltowego (frakcja 2-5 mm) w ilości do 300 ton wraz z dostawą na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Powiatu Zielonogórskiego - II zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakup tłucznia bazaltowego (niesort 0-31,5 mm) w ilości do 660 ton wraz z dostawą na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Powiatu Zielonogórskiego. - Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłucznia bazaltowego (niesort) o frakcji 0-31,5 mm; - Zamawiający przewiduje dostawę tłucznia bazaltowego, będącego przedmiotem zamówienia, na teren 10 gmin Powiatu Zielonogórskiego (Gminy: Bojadła, Babimost, Czerwieńsk, Kargowa, Nowogród Bobrzański, Sulechów, Zabór, Świdnica, Trzebiechów, Zielona Góra); - Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłucznia bazaltowego w ilości do 660 ton (wg możliwości dostarczenia transportem ok. 26 ton); - Dostawy tłucznia powinny się odbywać między godziną 8.00 a godziną 14.00 (od poniedziałku do piątku). 2. Zakup grysu bazaltowego (frakcja 2-5 mm) w ilości do 300 ton wraz z dostawą na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Powiatu Zielonogórskieg. - Zamawiający przewiduje dostawę grysu bazaltowego, będącego przedmiotem zamówienia, na teren bazy materiałowej w Cigacicach, Gm. Sulechów, powiat zielonogórski; - Dostawy grysu powinny się odbywać między godziną 8.00 a godziną 14.30 (od poniedziałku do piątku).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142123003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 6.2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.3. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (aktualny odpis z właściwego rejestru) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich b) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez co najmniej jednego z nich c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń oraz informacja o liczbie zatrudnionych pracowników) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez co najmniej jednego z nich d) wykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem co najmniej dwóch dostaw lub usług o wartości 75 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (wykaz wykonanych dostaw lub usług - załącznik nr 5 do SIWZ) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez co najmniej jednego z nich
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) i formularz cenowy (załącznik nr 3a, 3b do SIWZ), b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 10.14.4., c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez urząd wydający to zaświadczenie z adnotacją, że działalność gospodarcza jest nadal prowadzona i nie nastąpiły żadne zmiany - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 10.14.1., - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 10.14.2., - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich e) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że wykorzystane materiały odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (atesty, certyfikaty) lub oświadczenie, że materiały, będące przedmiotem dostaw posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty (Oferent, który zostanie wyłoniony w drodze przetargu - przed podpisaniem umowy musi przedstawić atesty i certyfikaty na materiały będące przedmiotem dostaw) - w celu spełnienia wymagania z pkt 10.14.5, f) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi (Załącznik nr 7 do SIWZ) - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 10.14.7., - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez co najmniej jednego z nich Wykonawcy, w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązani są dostarczyć wszystkie niżej wymienione materiały i dokumenty: a) wykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, co najmniej dwóch dostaw lub usług o wartości 75 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (wykaz wykonanych dostaw lub usług - załącznik nr 5 do SIWZ) - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 10.14.3., w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez co najmniej jednego z nich b) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi (załącznik nr 7 do SIWZ) - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 10.14.7., - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez co najmniej jednego z nich c) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 6 do SIWZ) - w celu spełnienia wymagania z pkt. 10.14.6., - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez co najmniej jednego z nich Ponadto Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie - dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Dokumenty, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenia za zgodność z oryginałem należy dokonać poprzez umieszczenie na kopii każdej zapisanej strony dokumentu czytelnego zapisu: za zgodność z oryginałem (lub innego - o tożsamym znaczeniu) wraz z datą i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli kopia dokumentu złożonego przez Wykonawcę jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału tego dokumentu lub jego notarialnie poświadczonej kopii. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.4 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione i ponownie złożone. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pzzd.zgo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach