Gmina Dalików ogłasza przetarg
- Adres: 99-205 Dalików, Plac Powstańców
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 6780123, , fax. 43 6780183
- Data zamieszczenia: 2019-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dalików
Plac Powstańców 1
99-205 Dalików, woj. łódzkie
tel. 43 6780123, , fax. 43 6780183
REGON: 73093440100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.nv.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup tablic interaktywnych z projektorem ultrakrótkoogniskowym dla szkół gminy Dalików w ramach programu „Aktywna tablica” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja tablic interaktywnych z projektorem ultrakrótkoogniskowym w ilości – 3 szt. dla Szkoły Podstawowej w Dalikowie i 3 szt. dla Szkoły Podstawowej im. prof. Mieczysława Szymczaka w Domaniewie. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania dostarczonych urządzeń i oprogramowania wchodzącego w skład pomocy dydaktycznych, przeprowadzenia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzącego w skład pomocy dydaktycznych. Dostarczone urządzenia muszą spełniać parametry określone w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega, iż oferowane dostawy muszą spełniać następujące wymagania: dostawa realizowana transportem i na koszt Wykonawcy; wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia do szkół z terenu gminy Dalików: Szkoły Podstawowej w Dalikowie, ul. Łęczycka 3, 99-205 Dalików Szkoły Podstawowej im. prof. Mieczysława Szymczaka w Domaniewie, Domaniew 42, 99-205 Dalików w godzinach od 8:00 do 15:00 w dniach roboczych, w terminie do 18.12.2019 r; zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z oprogramowaniem oraz przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli. wszelkie pomoce dydaktyczne, wchodzące w zakres dostawy, muszą być fabrycznie nowe – wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą, wolne od obciążeń prawami osób trzecich, wolne od wad, dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i muszą pochodzić od jednego producenta; wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, deklarację CE, certyfikat ISO 9001 dla producenta, świadectwa jakości i spełniać wymogi obowiązujących norm. Wykonawca dostarczy właściwe atesty, deklaracje, certyfikaty i świadectwa jakości dla konkretnych przedmiotów wraz z ich dostawą; ewentualne nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo, w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne, z zastrzeżeniem, by przedmioty te posiadały parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe nie gorsze od parametrów wskazanych przez zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż zaoferowane przedmioty posiadają nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe niż określone przez zamawiającego, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą szczegółowy opis i specyfikację tych produktów dostarczone urządzenia muszą spełniać następujące warunki: posiadać deklarację CE; posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta; są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim; posiadają okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata. urządzenia tego samego rodzaju pochodzą od jednego producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu TIK dla szkoły podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Szadku
Dodano: 2023-12-22 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie cyfrowych (multimedialnych) pracowni językowych w Szkole Podstawowej i Liceum Ogólnokształcącym w Wiśniowej Górze
Dodano: 2023-09-05 - Zakup, dostawa oraz montaż 6 sztuk monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem do Szkoły Podstawowej i Liceum Ogólnokształcącego w Wiśniowej Górze
Dodano: 2023-08-15 - Zakup, dostawa oraz montaż 6 sztuk monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem do Szkoły Podstawowej i Liceum Ogólnokształcącego w Wiśniowej Górze
Dodano: 2023-06-23 - Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia w ramach projektu pn.: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DOROBKU POLSKIEJ KINEMATOGRAFII POPRZEZ ZACHOWANIE ZABYTKOWEJ INFRASTRUKTURY PAŁACU SCHEIBLERA
Dodano: 2021-04-19 - Dostawa wyposażenia multimedialnego na potrzeby projektu pn.„Wzbogacenie oferty Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi poprzez modernizację infrastruktury,prace konserwatorskie i zakup wyposażenia”
Dodano: 2021-03-22 - Dostawa wyposażenia multimedialnego na potrzeby projektu pn. „Wzbogacenie oferty Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia” (II)
Dodano: 2021-03-12 - Zakup wyposażenia w ramach Projektu pn.: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DOROBKU POLSKIEJ KINEMATOGRAFII POPRZEZ ZACHOWANIE ZABYTKOWEJ INFRASTRUKTURY PAŁACU SCHEIBLERA
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa wyposażenia multimedialnego na potrzeby projektu pn. „Wzbogacenie oferty Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi poprzez modernizację infrastruktury,prace konserwatorskie i zakup wyposażenia”
Dodano: 2021-01-28 - Dostawa słuchawek wraz z audioplayerami na potrzeby Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
Dodano: 2021-01-22