Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, ul. Władysława Grabskiego 26
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8764243 , fax. 076 8764235
- Data zamieszczenia: 2012-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy
ul. Władysława Grabskiego 26 26
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 076 8764243, fax. 076 8764235
REGON: 00001775600450 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup szkoleń z następujących zakresów: 1. Trening menedżerski 2. Zarządzanie relacjami z klientem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania, z możliwością składania ofert częściowych: I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA NR 1: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu Treningu menedżerskiego ze szczególnym uwzględnienie następujących zagadnień: a) profil skutecznego przywódcy b) funkcje kierowania c) style kierowania d) błędy w komunikacji i ich wpływ na efektywność zespołu e) najskuteczniejsze narzędzia motywacji f) jak wyzwalać inicjatywę i odpowiedzialność w zespole g) złote zasady delegowania h) narzędzia kontroli i) uniwersalne prawa zarządzania (recepta na sukces) j) poszukiwanie i kreowanie liderów Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 52.000,00 zł II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA NR 2: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu zarządzania relacjami z klientem ze szczególnym uwzględnienie następujących zagadnień: a) stosowanie zasad profesjonalnej obsługi klienta a wizerunek Pracodawcy b) co wpływa na jakość obsługi klienta? - uświadomienie sobie własnej roli w kontaktach z klientami c) analiza swoich mocnych i słabych stron w kontakcie z klientami d) interpretacja zachowań klientów na różnych etapach procesu obsługi e) dopasowanie stylu prowadzonych rozmów / obsługi do stylu osobowości klienta Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 20.900,00 zł - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe Wykonawcy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia w formie warsztatu Jak uczyć matematyki na każdym etapie edukacyjnym? Szkolenia organizowanego w ramach różnych form doskonalenia zawodowego dla nauczycieli z terenu województwa dolnośląskiego.
Dodano: 2016-07-12 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie zaawansowane metodą TIG zakończone egzaminem TUV
Dodano: 2016-07-07 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie zaawansowane metodą TIG zakończone egzaminem TUV
Dodano: 2016-07-06 - szkolenia dla bezrobotnych
Dodano: 2016-06-24 - Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia różnych form doskonalenia zawodowego dla nauczycieli z terenu województwa dolnośląskiego w podziale na 12 zadań.
Dodano: 2016-06-03 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-04-29 - ZP/03/2016
Dodano: 2016-04-11 - Przeprowadzenie szkoleń skierowanych do pracowników Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. w ramach projektu pn.: Dostosowanie obiektu Waligóra w Sokołowsku do prowadzenia opieki długoterminowej nad osobami starszymi, niesamodzielnymi i przewlekle chorymi KURS KWALIFIKACYJNY W DZIEDZINIE PIELĘGNIARSTWO OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ przeznaczony dla pielęgniarek.
Dodano: 2016-04-05 - ZP/02/2016
Dodano: 2016-04-05 - Przetarg nieograniczony na usługę szkoleniową wraz z wynajmem sali szkoleniowej wyposażonej w zaplecze techniczne i multimedialne oraz zapewnienie usługi gastronomicznej lub cateringowej.
Dodano: 2016-03-30