Przetargi.pl
Zakup szkoleń z następujących zakresów: 1. Trening menedżerski 2. Zarządzanie relacjami z klientem

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Władysława Grabskiego 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8764243 , fax. 076 8764235
  • Data zamieszczenia: 2012-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy
    ul. Władysława Grabskiego 26 26
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8764243, fax. 076 8764235
    REGON: 00001775600450
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup szkoleń z następujących zakresów: 1. Trening menedżerski 2. Zarządzanie relacjami z klientem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania, z możliwością składania ofert częściowych: I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA NR 1: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu Treningu menedżerskiego ze szczególnym uwzględnienie następujących zagadnień: a) profil skutecznego przywódcy b) funkcje kierowania c) style kierowania d) błędy w komunikacji i ich wpływ na efektywność zespołu e) najskuteczniejsze narzędzia motywacji f) jak wyzwalać inicjatywę i odpowiedzialność w zespole g) złote zasady delegowania h) narzędzia kontroli i) uniwersalne prawa zarządzania (recepta na sukces) j) poszukiwanie i kreowanie liderów Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 52.000,00 zł II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA NR 2: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu zarządzania relacjami z klientem ze szczególnym uwzględnienie następujących zagadnień: a) stosowanie zasad profesjonalnej obsługi klienta a wizerunek Pracodawcy b) co wpływa na jakość obsługi klienta? - uświadomienie sobie własnej roli w kontaktach z klientami c) analiza swoich mocnych i słabych stron w kontakcie z klientami d) interpretacja zachowań klientów na różnych etapach procesu obsługi e) dopasowanie stylu prowadzonych rozmów / obsługi do stylu osobowości klienta Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 20.900,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach