Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska ogłasza przetarg
- Adres: 80-001 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 293
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3094911 do 13 , fax. 058 3094634
- Data zamieszczenia: 2012-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Trakt św. Wojciecha 293 293
80-001 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3094911 do 13, fax. 058 3094634
REGON: 00016231700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup szkła laboratoryjnego i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń uzdatniających wodę dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa w roku 2012 szkła laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń uzdatniających wodę w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - formularzu cenowym. 2.Przedmiot umowy obejmuje także transport do Zamawiającego, rozładunek przedmiotu umowy oraz pokrycie kosztów usługi kurierskiej. 3.Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z potrzebami Zamawiającego, określonymi każdorazowo w zamówieniu składanym przez Zamawiającego pisemnie albo drogą faksową. 4.Zamawiający w zamówieniu składanym Wykonawcy, określi asortyment (rodzaj), ilości i miejsce dostawy. Termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 14 dni kalendarzowych. 5. Zamówienie wysłane faksem, uważać się będzie za skutecznie złożone i skutecznie doręczone w dniu dokonania tej czynności. Zamawiający może wymagać zwrotnego potwierdzenia otrzymania zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje termin realizacji zamówienia: dla części I - szkło laboratoryjne w dwóch transzach tj. do końca maja 2012r. i do końca lipca 2012r. dla części II - materiały eksploatacyjne do urządzeń uzdatniających wodę w jednej transzy tj. do końca lipca 2012r. 7.Zamawiający wymaga z zastrzeżeniem pkt. 6 aby całość przedmiotu zamówienia zrealizowana została do dnia 31.07.2012r. 8. Dostawa realizowane będą do siedziby: WIOŚ w Gdańsku, Trakt Św. Wojciecha 293; Delegatury WIOŚ w Słupsku, ul. Kniaziewicza 30. 9.Zamawiający zastrzega, że asortyment wskazany w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do siwz), jest ilością szacunkową, która może ulec zmianie. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do siwz). Dostawy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą, dla poszczególnych pozycji, różnić się ilościowo od wartości planowanych w formularzu cenowym, jednak łączna wartość zakupów nie może przekroczyć całkowitej ceny oferty wybranego Wykonawcy za przedmiot zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337930005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.wios.gov.pl lub www.pomorskie.eu/pl/bip/wios
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNE DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ORAZ ZESTAWÓW DO POMIARU KRWAWEGO CIŚNIENIA Z PRZETWORNIKIEM
Dodano: 2016-04-20 - sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, akcesoriów laboratoryjnych oraz szklanych wyrobów laboratoryjnych dla Politechniki Gdańskiej Wydział Chemiczny.
Dodano: 2015-10-14 - sukcesywna dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-08-19 - Dostawa szklanego wyposażenia laboratoryjnego oraz krzeseł w ramach Projektu Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-04-10 - Jednorazową dostawę materiałów i szkła laboratoryjnego dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed.
Dodano: 2014-10-08 - SUKCESYWNE DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Dodano: 2014-05-14 - Dostawa szkła laboratoryjnego
Dodano: 2013-12-18 - Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych wyrobów szklanych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2013-11-19 - DOSTAWA SZKŁA LABORATORYJNEGO DLA KATEDRY BIOTECHNOLOGII MWB UG-GUMed.
Dodano: 2013-11-06 - PN-157/43/2013/Szkiełka, papiery rejestracyjne
Dodano: 2013-09-24