Przetargi.pl
Zakup szczepionek wraz z dostawą dla SP ZOZ w Konstantynowie Łódzkim

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Sadowa 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2111041 , fax. 042 2111130
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sadowa 10 10
    95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 2111041, fax. 042 2111130
    REGON: 47224060300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup szczepionek wraz z dostawą dla SP ZOZ w Konstantynowie Łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą szczepionek. Szczegółowy opis szczepionek zawarty jest w punkcie 3 SIWZ. Wszystkie szczepionki będą zarejestrowane w Polsce i dopuszczone do obrotu medycznego na terenie Polski - z datą ważności szczepionki nie krótszą niż 1 rok od
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336510004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.1 posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Ocena spełnienia tego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana łącznie w stosunku do tych wykonawców zamówienia. 1.2 nie podlegać wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana odpowiednio indywidualnie w stosunku do każdego z tych wykonawców 1.3. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Ocena spełnienia tego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana odpowiednio indywidualnie w stosunku do każdego z tych wykonawców 1.4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełnienia tego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana będzie dokonywana łącznie w stosunku do tych wykonawców zamówienia. 2 Ocena spełnienia przez wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana według zasady; spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z KRS - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków - Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP 3. Oświadczenie dotyczące US - oświadczenie, iż we właściwym urzędzie skarbowym wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Oświadczenie dotyczące ZUS 4. oświadczenie, iż we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie posiada strony internetowej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach