Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Czerwonego Krzyża
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 442 413 , fax. 256 445 978
- Data zamieszczenia: 2020-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach
ul. Czerwonego Krzyża 45
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 256 442 413, fax. 256 445 978
REGON: 71158655000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce-straz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup systemu integracji łączności radiowej i telefonicznej, alarmowania oraz kontroli dostępu i monitoringu wizyjnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a. Część 1. zakup systemu integracji łączności radiowej i telefonicznej wraz z licencjami dla trzech operatorów oraz zakup radiotelefonów bazowych (7 szt.) W ramach modernizacji systemu łączności zaplanowana jest dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu łączności radiowej, a także wykonanie sieci teleinformatycznej niezbędnej do funkcjonowania systemu łączności w pięciu lokalizacjach na terenie powiatu siedleckiego, tj.: • Siedlce, ul. Czerwonego Krzyża 45, (2 konsole dyspozytorskie – KM PSP w Siedlcach, SKKM), • Siedlce, ul. Składowa 7G, (1 konsola dyspozytorska JRG nr 2 w Siedlcach), • Siedlce, ul. Piłsudskiego 38, (lokalizacja wyniesiona – Budynek Delegatury Urzędu Wojewódzkiego w Siedlcach), • Kamieniec, 1A, 08-117, (lokalizacja wyniesiona – Dostrzegalnia pożarowa Lasów Państwowych), • Korczew, ul. Przemysłowa, 08-108 (lokalizacja wyniesiona – Wieża Ciśnień). Praca 3 radiotelefonów wyniesionych na kanale powiatowym ma odbywać się w trybie „votingu”, gdzie zasada działania opiera się na jednoczesnym pomiarze siły odbieranego sygnału przez wszystkie stacje, następnie przesłaniu sygnału o najlepszych parametrach, na konsole sterujące systemu. Pozostałe radiotelefony w KM PSP Siedlce pracujące na kanałach: wojewódzkim i krajowym muszą również być obsługiwane z konsoli dyspozytorskich. Obsługa Zamawianego systemu ma odbywać się poprzez konsole dyspozytorskie wyposażone w ekrany dotykowe, zainstalowane na Stanowisku Kierowania i JRG nr 2 w Siedlcach. W konsolach należy zaimplementować obsługę radiotelefonów w trybie „votingu”. Architektura Zamawianego systemu ma umożliwiać łatwą rozbudowę poprzez dodanie kolejnych konsol i kolejnych radiotelefonów w lokalizacjach wyniesionych. Architektura Zamawianego systemu ma działać w połączeniu KM PSP i JRG nr 2 – po istniejącej sieci LAN, KM PSP – stacje wyniesione(m. Kamieniec i Korczew) – poprzez sieć, ze stałym adresem IP, KM PSP – stacja wyniesiona na budynku Delegatury Urzędu Wojewódzkiego – po bezprzewodowym linku radiowym IP. b. Część 2 . zakup systemu alarmowania - panele wyświetlające komunikaty (36 szt. paneli). W ramach modernizacji systemu łączności zaplanowana jest dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu powiadamiania jednostek PSP, a także wykonanie sieci teleinformatycznej/technicznej niezbędnej do funkcjonowania tego systemu w lokalizacjach: • Siedlce, ul. Czerwonego Krzyża 45, (JRG nr 1) • Siedlce, ul. Składowa 7G (JRG 2) Do zadań instalacji wyświetlaczy alarmowych należy przekazywanie informacji świetlnej i dźwięku alarmu przez obsadę Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego do osób pełniących służbę, a przebywających w danej chwili w obiektach. W ramach niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, podłączenia i uruchomienia urządzeń oraz podłączenia wyświetlaczy. Dostarczone urządzenia mają być fabrycznie nowe. Dodatkowo w ramach niniejszego zamówienia należy zintegrować włączenie świateł alarmowych z systemem wyświetlaczy. Miejsce montażu wyświetlaczy wskaże Zamawiający. Ilość wzmacniaczy liniowych oraz innego niezbędnego osprzętu, do poprawnego działania ww. systemu ustali Wykonawca. Długość tras kablowych: ok. 230 metrów. c. Część 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja: 1. systemu monitoringu wizyjnego CCTV IP, 2. systemu kontroli dostępu centralnie zarządzanego w budynkach KM PSP Siedlce w lokalizacjach: • Siedlce, ul. Czerwonego Krzyża 45, (JRG nr 1) • Siedlce, ul. Składowa 7G (JRG 2) oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego. Do zadań systemu monitoringu wizyjnego należy śledzenie i rejestracja zdarzeń za pomocą cyfrowych kamer przemysłowych. Obraz z kamer będzie przesyłany do Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego oraz pomieszczenia dyżurnego ochrony obiektu w lokalizacji: JRG 1 ul. Czerwonego Krzyża 45 i JRG 2 ul. Składowa 7G, gdzie na monitorach obserwowany będzie nadzorowany obszar na zewnątrz i wewnątrz obiektu. Rejestracja obrazu będzie realizowana na urządzeniach cyfrowych zamontowanych w serwerowni komendy. W ramach niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, podłączenia i uruchomienia urządzeń oraz do wykonania niezbędnych tras kablowych oraz podłączenia do istniejących monitorów TV w pomieszczeniu SKKM oraz pomieszczeniu dyżurnego ochrony obiektu w JRG 1 i JRG 2. Do wykonania systemu wykonawca wykorzysta istniejące łącze światłowodowe. Obszary do nadzoru wskaże Zamawiający. Ilość niezbędnego osprzętu, do poprawnego działania ww. systemu ustali wykonawca. Instalację kamer zewnętrznych w JRG 2 należy wykonać na słupach. Niezbędną ilość słupów do montażu kamer określi wykonawca. Długość tras kablowych: ok. 280 metrów dla obu lokalizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35711000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Oświadczenie wykonawcy DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU załącznik nr 4 do SIWZ, 3. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA . , które stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną