Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA ogłasza przetarg
- Adres: 45-075 Opole, ul. Krakowska 44
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 4011100, 4011116 , fax. 0-77 4011121
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA
ul. Krakowska 44 44
45-075 Opole, woj. opolskie
tel. 0-77 4011100, 4011116, fax. 0-77 4011121
REGON: 53116351500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zoz
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup systemu do rehabilitacji kardiologicznej z 4 szt. cykloergometrów dla ZOZ MSWiA w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup systemu do rehabilitacji kardiologicznej z 4 szt. cykloergometrów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w. warunki Wykonawca spełnił. 3.Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłyną termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty wg załączonego wzoru OFERTA (załącznik nr 1 do SIWZ), wraz z załącznikiem nr 1 do oferty. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do oferty); 4.Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające,że aparatura medyczna zaoferowana do wykonania przedmiotu zamówienia posiada certyfikat CE. 5.Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z przystawką argonową
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu laparoskopowego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu - PN / 13 / 2016
Dodano: 2016-07-27 - sprawa nr 22/PN/2016
Dodano: 2016-07-15 - sprawa nr 15/PN/2016
Dodano: 2016-06-14 - P/8/2016 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie kolumny i lampy operacyjnej na potrzeby Zespołu
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa i montaż zestawu do litotrypsji pozaustrojowej ESWL dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - NLP.2016.16
Dodano: 2016-05-23 - DLG.39.577/16 Zakup i dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa wózków anestezjologicznych
Dodano: 2016-05-13 - P/3/2016 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwuramiennej kolumny na potrzeby Zespołu
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa aparatury medycznej w rozbiciu na 5 samodzielnych części
Dodano: 2016-04-07