Przetargi.pl
Zakup systemu do obsługi czytelni akt elektronicznych Sądu Okręgowego w Siedlcach

Sąd Okręgowy w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-100 Siedlce, ul. Sądowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6325235 w. 203 , fax. 25 6326198
  • Data zamieszczenia: 2012-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Siedlcach
    ul. Sądowa 2 2
    08-100 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 6325235 w. 203, fax. 25 6326198
    REGON: 00057150100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup systemu do obsługi czytelni akt elektronicznych Sądu Okręgowego w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zakup systemu do obsługi czytelni akt elektronicznych Sądu Okręgowego w Siedlcach. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: - infokiosk naścienny - 2 szt., - oprogramowanie do obsługi czytelni akt elektronicznych - 1 licencja, - przeprowadzenie szkoleń z obsługi systemu czytelni akt elektronicznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Ilekroć w opisie zamawianego sprzętu użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Przez produkt równoważny rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z istniejącymi instalacjami, systemami oraz dedykowanym oprogramowaniem Zamawiającego i jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem istniejących instalacji, systemów oraz dedykowanego oprogramowania Zamawiającego lub produktu równoważnego oraz posiada wszystkie funkcjonalności zamawianego sprzętu. 5. Ilekroć Zamawiający żąda złożenia określonego certyfikatu, dopuszcza się możliwość złożenia równoważnego zaświadczenia wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 6. Ilekroć Zamawiający żąda złożenia określonego certyfikatu, dopuszcza się możliwość złożenia innego dokumentu potwierdzającego stosowanie przez Wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302372001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach