Województwo Łódzkie ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 426 633 391
- Data zamieszczenia: 2020-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
al. Piłsudskiego 8
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6633385, 6633384, fax. 426 633 391
REGON: 47207171500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lodzkie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup systemu do celów okresowego monitorowania dróg wojewódzkich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu do celów okresowego monitorowania dróg wojewódzkich, na który składa się: 1) fabrycznie nowy pojazd samochodowy (rok produkcji 2019/2020), 2) kompletnie wyposażona jednostka pomiarowa służąca do wykonywania sekwencji zdjęć korytarza drogi równocześnie z kilku kamer, w sposób zapewniający widok dookoła pojazdu pomiarowego co określony dystans, prezentujący otoczenie znad pojazdu pomiarowego wraz z oprogramowaniem; Na jednostkę składa się: moduł wizyjny (kamery) z odpowiednio trwałym stelażem konstrukcyjnym, elektronika główna ze zintegrowanym modułem GPS, komputerowa jednostka do zarządzania systemem, oprogramowanie pomiarowe do prac terenowych, monitor lub inny ekran zainstalowany w zasięgu wzroku kierowcy/pasażera dający podgląd w czasie rzeczywistym na poszczególne widoki z kamer, dystansomierz zewnętrzny lub moduł elektroniczny zintegrowany z jednostką do zarządzania systemem, oprogramowanie do analizy danych i raportowania, stacjonarna dedykowana jednostka komputerowa wyposażona w dwa monitory do analizy danych, wraz z usługą utrzymania, 3) przeszkolenie pracowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zawarto w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ i Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ (wszystkie wolne miejsca w Formularzu ofertowym zobowiązany jest wypełnić Wykonawca, o ile z treści Formularza ofertowego nie wynika inaczej), podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (ceny w formularzu powinny być podane zgodnie z pkt 13 SIWZ), 2) dokumenty i oświadczenia określone w pkt od 7.1.1 – do 7.1.3 SIWZ. Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): -w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i zakup w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego
Dodano: 2024-01-19 - Dostawa i zakup w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego
Dodano: 2023-12-27 - Dostawa samochodu osobowego przeznaczonego do nauki jazdy dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
Dodano: 2023-12-04 - „Dostawa samochodu osobowego – minibus przystosowanego do przewozu 9 osób dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach”
Dodano: 2023-11-24 - Dostawa 2 sztuk nowych samochodów osobowych / 2023
Dodano: 2023-11-06 - Zakup wraz z dostawą 2 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Środowiskowego Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM."
Dodano: 2023-04-13 - "Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Gminy"
Dodano: 2023-03-24 - „Zakup wraz z dostawą 2 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Środowiskowego Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży."
Dodano: 2022-12-14 - LIKWIDACJA BARIERY TRANSPORTOWEJ – ZAKUP POJAZDU DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZABŁOTACH - V POSTĘPOWANIE
Dodano: 2022-11-18 - Dostawa nowego samochodu osobowego typu SUV z napędem spalinowym
Dodano: 2022-10-27