Przetargi.pl
Zakup, sukcesywna dostawa oraz montaż mebli biurowych, foteli biurowych obrotowych, metalowych szaf aktowych z drzwiami żaluzjowymi oraz regałów metalowych do pomieszczeń służbowych i magazynowych Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej

Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 583 88 28 , fax. 22 583 88 50
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
    ul. Nowy Świat 6/12
    00-400 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 583 88 28, fax. 22 583 88 50
    REGON: 36318962500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgm.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, sukcesywna dostawa oraz montaż mebli biurowych, foteli biurowych obrotowych, metalowych szaf aktowych z drzwiami żaluzjowymi oraz regałów metalowych do pomieszczeń służbowych i magazynowych Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, sukcesywna dostawa oraz montaż mebli biurowych, foteli biurowych obrotowych, metalowych szaf aktowych z drzwiami żaluzjowymi oraz regałów metalowych do pomieszczeń służbowych i magazynowych Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej. Zamawiający podzielił zamówienia na dwie części: Część I zamówienia obejmuje – sukcesywną sprzedaż, dostawę oraz montaż mebli biurowych i foteli biurowych obrotowych w siedzibie Zamawiającego przy ul. Nowy Świat 6/12 w Warszawie na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej. Część II zamówienia obejmuje – sukcesywną sprzedaż, dostawę oraz montaż regałów metalowych i szaf metalowych aktowych z drzwiami żaluzjowymi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Nowy Świat 6/12 w Warszawie na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych i magazynowych Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej „SOPZ”), zawarty jest odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ - dla części I zamówienia oraz załączniku nr 1a do SIWZ – dla części II zamówienia (po zawarciu umowy SOPZ będzie stanowił załącznik nr 3 do umowy). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ – dla części I zamówienia oraz Załącznik nr 2a do SIWZ – dla części II zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ w przypadku składania oferty na Część I oraz załącznik nr 6a do SIWZ w przypadku składania oferty na Część II. 2. Wskazanie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (w treści formularza ofertowego). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.1. SIWZ oraz w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, powoływania się wykonawcy na zasoby innych podmiotów stosownie do pkt. 4.2. SIWZ, dokumenty odpowiednio wymienione w pkt 5.2. oraz dowody/zobowiązanie, o których mowa w pkt. 4.3.1. SIWZ. 5. Stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach