Przetargi.pl
Zakup subskrypcji i wsparcia technicznego do posiadającego przez Zamawiającego oprogramowania Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters, Premium

Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-678 Warszawa, Smyczkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 601 78 00 , fax. 22 601 78 95
  • Data zamieszczenia: 2021-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
    Smyczkowa 10
    02-678 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 601 78 00, fax. 22 601 78 95
    REGON: 17232705000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpd.mswia.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup subskrypcji i wsparcia technicznego do posiadającego przez Zamawiającego oprogramowania Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters, Premium
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zakup subskrypcji i wsparcia technicznego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters, Premium na okres 1 roku: a) 16 licencji – Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters, Premium, kod SKU subskrypcji: RH00001 b) oprogramowanie musi być dostarczone bezpośrednio przez partnera RedHat c) wsparcie powinno być świadczone na wszystkich poziomach krytyczności, zgodnie z https://access.redhat.com/support/policy/severity d) poziom świadczonych usług wsparcia technicznego w ramach wykupionej subskrypcji powinien być zgodny z opisem dostępnym na stronie producenta oprogramowania https://access.redhat.com/support/offerings/production/sla e) tryb przyjmowania zgłoszeń całodobowo przez 7 dni w tygodniu. Świadczenie usług wsparcia technicznego realizowane będzie przez telefon lub portal internetowy producenta f) wsparcie techniczne realizowane będzie na warunkach określonych przez producenta oprogramowania, opisanym w dokumencie Red Hat Enterprise Agreements and Product Appendices dostępnym na stronie: https://www.redhat.com/en/about/agreements 2) Dostarczone subskrypcje muszą uprawniać Zamawiającego do: a. instalacji najnowszych wersji oprogramowania b. aktualizacji oprogramowania w ramach licencji na oprogramowanie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu bez dodatkowych opłat licencyjnych oraz wsparcia technicznego tego oprogramowania na poziomie premium zgodnie z zasadami opisanymi w „ Red Hat Enterprise Linux Life Cycle” zamieszczonymi na stronie internetowej: https://access.redhat.com/support/policy/updates/errata/ oraz Red Hat Enterprise Linux - Top Support Policies zamieszczonymi na stronie internetowej: https://access.redhat.com/articles/rhel-top-support-policies c. dostępu do bazy wiedzy produktu (oprogramowania) przez dedykowany portal kliencki 3. Zamawiający informuje, że ze względu na charakter zamówienia nie dopuszcza się rozwiązań równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach