Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26600 Radom, ul. Malczewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483 617 326 , fax. 483 617 314
- Data zamieszczenia: 2018-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu
ul. Malczewskiego 29
26600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483 617 326, fax. 483 617 314
REGON: 80518100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniwersytetradom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup środków trwałych niezbędnych do wdrożenia e-usług – tj. zakup 17 sztuk stacji roboczych (komputer +monitor) wraz z systemami operacyjnymi oraz kosztami instalacji i konfiguracji w ramach projektu „Wykorzystanie TIK do obsługi procesów związanych z edukacją na Uniwersytecie Technologiczno-Humanistycznym im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu celem świadczenia e-usług podnoszących dostępność, jakość i efektywność kształcenia w województwie mazowieckim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup środków trwałych niezbędnych do wdrożenia e-usług – tj. zakup 17 sztuk stacji roboczych (komputer +monitor) wraz z systemami operacyjnymi oraz kosztami instalacji i konfiguracji w ramach projektu „Wykorzystanie TIK do obsługi procesów związanych z edukacją na Uniwersytecie Technologiczno-Humanistycznym im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu celem świadczenia e-usług podnoszących dostępność, jakość i efektywność kształcenia w województwie mazowieckim” Przedmiot zamówienia szczegółowo określono w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga aby oferta była zabezpieczona wadium w wysokości 2 500,00 zł / słownie: dwa tysiące pięćset złotych/ 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wnoszone: -w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w banku Raiffeisen Bank Polska S.A. O/Radom Nr 29 1750 1253 0000 0000 2074 0779. Uznaje się, że wadium zostało wniesione w terminie jeżeli środki znajdą się na rachunku Zamawiającego w terminie składania ofert, tj. do dnia 29.05.2018 r. do godz. 1000 -w innych formach zabezpieczenia niż pieniądz, stosowny dokument należy złożyć w formie oryginału w Kwesturze Zamawiającego w pok. nr 233 przy ul. Malczewskiego 29 do dnia 29.05.2018r. do godz. 10.00 Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Podpis pod dokumentem gwarancji/poręczenia powinien być czytelny lub złożony pod imienną pieczątką. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja powinna zapewniać bezwarunkową wypłatę na rzecz Beneficjenta pełnej kwoty stanowiącej równowartość wadium w przypadku złożenia przez Beneficjenta pisemnego żądania w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgłoszone w terminie związania ofertą. 4. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zwracając wadium zwróci jednocześnie oryginał dokumentu wadium. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, na druku którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa zestawów komputerowych (ZP-74/2024)
Dodano: 2024-06-20 - Dostawa zestawów komputerowych dla Instytutu Mikromechaniki i Fotoniki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
Dodano: 2024-04-25 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-04-12 - Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu komputerowego dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. „Cyfrowy Powiat"
Dodano: 2023-11-10 - Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem.
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa sprzętów IT
Dodano: 2023-10-31 - Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu komputerowego dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego
Dodano: 2023-10-24 - Zakup i dostawa tabletów, uchwytów do tabletów, komputerów typu All In One (AIO) oraz kart NFC
Dodano: 2023-10-18