Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Emilii Plater
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 184 437 748 , fax. 0-18 443 60 44
- Data zamieszczenia: 2020-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Emilii Plater 20
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 184 437 748, fax. 0-18 443 60 44
REGON: 49201035900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/dpseplaternowysacz
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Samorządu Terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup środków ochrony osobistej i środków do dezynfekcji dla personelu Domu Pomocy Społecznej przy ul. Emilii Plater 20 w Nowym Sączu, w ramach projektu grantowego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup środków ochrony osobistej i środków do dezynfekcji dla personelu Domu Pomocy Społecznej przy ul. Emilii Plater 20 w Nowym Sączu, w ramach projektu grantowego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiot zamówienia składa się: a) maseczka z filtrem FFP2 - 600 szt.; b) maseczka z filtrem FPP3 - 125 szt.; c) czepki ochronne - 500 szt.; d) ochraniacze na buty - 600 szt.; e) płyn do dezynfekcji - 3 szt.; 3. Pozostałe szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Pozostałe szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone są w umowie stanowiącej załącznik nr 4 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18143000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: a) Do oferty wykonawca winien dołączyć Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. b) W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt. a składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. pkt. a), d) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. e) Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ). b) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt. a). c) Oświadczenie składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Adres Zamawiającego: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej, 33-300 Nowy Sącz, ul. Emilii Plater 20, pokój nr 4. d) Wzór oświadczenia wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych: cześć 5 – środki ochrony indywidualnej”
Dodano: 2023-09-14 - Zakup środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2023-05-24 - Dostawy masek i półmasek ochronnych
Dodano: 2022-03-01 - Dostawy masek dla potrzeb Apteki Szpitalnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Myślenicach
Dodano: 2021-05-07 - zakup maseczek ochronnych KN95 FFP3 dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie
Dodano: 2021-04-28 - Zakup 19 800 sztuk maseczek jednorazowych ochronnych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2021-04-19 - Zakup 640 sztuk maseczek ochronnych KN95 FFP2 dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2021-04-08 - Dostawa czepków chirurgicznych medycznych jednorazowych rozmiar uniwersalny typu „klip” , czepków chirurgicznych medycznych jednorazowych typu „beret” . oraz masek chirurgicznych medycznych jednorazowych, trzywarstwowych flizelinowych z gumką.
Dodano: 2021-04-07 - Zakup rękawiczek winylowych
Dodano: 2021-04-01 - Zakup stacji do dezynfekcji rą
Dodano: 2021-04-01