Przetargi.pl
Zakup Środków ochrony osobistej do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno – Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu realizowany w ramach projektu – Poprawa dostępności i podniesienia jakości świadczeń zdrowotnych na rzecz ograniczenia zachorowalności mieszkańców regionu w związku z pojawieniem się COVID-19

Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-301 Wałbrzych, ul. Paderewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 877 183 , fax. 748 877 103
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
    ul. Paderewskiego 10
    58-301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 748 877 183, fax. 748 877 103
    REGON: 89004717900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwalbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOPZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup Środków ochrony osobistej do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno – Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu realizowany w ramach projektu – Poprawa dostępności i podniesienia jakości świadczeń zdrowotnych na rzecz ograniczenia zachorowalności mieszkańców regionu w związku z pojawieniem się COVID-19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup środków ochrony osobistej do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu realizowany w ramach projektu - Poprawa dostępności i podniesienie jakości świadczeń zdrowotnych na rzecz ograniczenia zachorowalności mieszkańców regionu w związku z pojawieniem się COVID-19”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dostawy do dnia 30.11.2020 r., do magazynu Zamawiającego z podziałem na części: Część nr 1 – środki do mycia i odkażania rąk Część nr 2 – preparaty do dezynfekcji powierzchni Część nr 3 – urządzenie do dezynfekcji poprzez zamgławianie wraz z preparatem Część nr 4 – środki ochrony osobistej Część nr 5 – pojemniki na odpady medyczne, stelaże, worki oraz kosze 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiący załącznik nr 1B do niniejszej SIWZ. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a)okres gwarancji i rękojmia min. 36 m-cy dla części nr 1,2 i 4, dla części nr 5 min.12 m-cy. b)Nazwy międzynarodowe, postać, oraz ilości przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo – cenowe stanowiące załącznik 1 B do formularza ofertowego. c)Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 36 miesięcy liczonych od daty dostawy. d)Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją (ulotką) zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. e)Termin realizacji zamówienia - do dnia 30.11.2020 r f)Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. g) W razie wątpliwości, że oferowane produkty spełniają wymagania SIWZ Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na wezwanie Zamawiającego bezzwrotnych próbek każdej pozycji danego pakietu/części na który została złożona oferta. W przypadku niedostarczenia próbek oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań SIWZ. h)Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12) – 23) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1) uPzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego. 2. W celu wykazania wstępnego braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp stanowiące załącznik nr 2 a i 2 b do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) uPzp, załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach