22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216, , fax. 261 536 275, 261 536 713
- Data zamieszczenia: 2020-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 17 Marca 20
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 261 536 713, 261 536 216,, fax. 261 536 275, 261 536 713
REGON: 19247126500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup środków czystości i środków higieny dla 22. Bazy Lotnictwa TaktycznegowMalborkuoraz49.Blot w Pruszczu Gdańskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa środków czystości oraz środków higieny dla 22. Bazy lotnictwa Taktycznego w Malborku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Formularzach cenowych- załącznik nr 5, 6 i 7 do SIWZ . Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: CZĘŚĆ NR 1 - „Zakup środków czystości dla Sekcji Żywnościowej 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku”; CZĘŚĆ NR 2 - „Zakup środków higieny osobistej i konserwacji dla Służby Mundurowej 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku”; CZĘŚĆ NR 3- „Zakup środków czystości dla Sekcji Infrastruktury 22. BLT i 49. Blot w Pruszczu Gdańskim”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33711900-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) Formularz cenowy– zgodnie z załącznikiem nr 5, 6 i 7 do SIWZ; c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną