Przetargi.pl
Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Kalej

Gmina Wręczyca Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 42-130 Wręczyca Wielka, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 170 245 , fax. 343 170 215
  • Data zamieszczenia: 2020-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wręczyca Wielka
    ul. Sienkiewicza 1
    42-130 Wręczyca Wielka, woj. śląskie
    tel. 343 170 245, fax. 343 170 215
    REGON: 15139838500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wreczyca-wielka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Kalej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup średniego używanego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kalei. Samochód nie starszy niż z 2003 roku z udokumentowanym przebiegiem nie większym niż 100 000 km. 2) Szczegółowy opis, warunki sprzętowe oraz techniczne przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia- specyfikacja techniczna samochodu. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do obejrzenia i sprawdzenia faktycznego stanu pojazdu ze stanem opisanym w ofercie przez Wykonawcę. Jeżeli oferowany pojazd nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 1A do SIWZ oferta zostanie odrzucona. 4) Wykonawca powinien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo do dysponowania nim. Pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich. 5) Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła samochód o równoważnych lub lepszych parametrach od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W celu wykazania jaki sprzęt i o jakich parametrach oferuje Wykonawca, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wypełnionego formularza Opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna samochodu - wg załącznika nr 1A. 6) Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na przedmiot zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert i musi wynosić minimum 12 miesięcy (licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia). Maksymalny oczekiwany okres gwarancji wynosi: 24 miesiące (licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest do podania w Formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zaoferowanego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wg załącznika nr 1, 2) Opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna samochodu – wg załącznika nr 1A, 3) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2 4) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania- wg załącznika nr 3 5) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zdolności lub sytuacji innych podmiotów; należy załączyć oryginał (jeśli dotyczy) - wg załącznika nr 7, 6) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy – w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocników; należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeśli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach