Gmina Janów ogłasza przetarg
- Adres: 42-253 Janów, Częstochowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343278048 , fax. +48343278081
- Data zamieszczenia: 2017-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Janów
Częstochowska 1
42-253 Janów, woj. śląskie
tel. +48343278048, fax. +48343278081
REGON: 151397948 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.janow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup średniego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo – gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla potrzeb jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Żurawiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego średniego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo – gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla potrzeb jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Żurawiu, o minimalnych parametrach i z wyposażeniem opisanym w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5 niniejszej specyfikacji: 1) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, ZAWARTE W DRUKU OFERTA, 2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, ZAWARTE W DRUKU OFERTA. Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.” W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w niniejszym punkcie. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 2. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Szczegółowy opis oferowanego pojazdu z podaniem nazwy modelu i producenta wraz z parametrami technicznymi potwierdzającymi, że oferowany pojazd spełnia wymagana określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa używanego samochodu specjalnego - autodrabiny na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Toszku
Dodano: 2023-11-27 - ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO SAMOCHODU TERENOWEGO Z NAPĘDEM 4X4
Dodano: 2023-11-01 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Kobyłczycach
Dodano: 2023-10-04 - Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego -III
Dodano: 2023-09-15 - Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu 4x2 DMC 4500 kg dla OSP w Leboszowicach
Dodano: 2023-09-05 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Koniaków – Centrum
Dodano: 2023-08-31 - DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – GAŚNICZEGO DLA JEDNOSTKI OSP SKOCZÓW
Dodano: 2023-08-22 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Kobyłczycach
Dodano: 2023-07-11 - Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipiu
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu 4x2 DMC 4500 kg dla OSP w Leboszowicach
Dodano: 2023-06-26