Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo–gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Domaradzu

Gmina Domaradz ogłasza przetarg

  • Adres: 36-230 Domaradz, Domaradz
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4347041, 4347051 , fax. 134 347 041
  • Data zamieszczenia: 2017-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Domaradz
    Domaradz 345
    36-230 Domaradz, woj. podkarpackie
    tel. 13 4347041, 4347051, fax. 134 347 041
    REGON: 37044022900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.domaradz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo–gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Domaradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: zakup nowego, średniego samochodu ratowniczo–gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Domaradzu. 2. Parametry, dane techniczne oraz elementy wyposażenia przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu wnosi wadium najpóźniej przed terminem składania ofert w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Oświadczenie zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ, c) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, d)Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Zał. nr 1), e) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 – wg zał. nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach