Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kąkolewnicy

OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W KĄKOLEWNICY ogłasza przetarg

  • Adres: 21-302 Kąkolewnica, ul. Lubelska 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 372-20-10 , fax. 83 372-20-49
  • Data zamieszczenia: 2022-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W KĄKOLEWNICY
    ul. Lubelska 16
    21-302 Kąkolewnica, woj. lubelskie
    tel. 83 372-20-10, fax. 83 372-20-49
    REGON: 030202364
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyStowarzyszenie Ochotnicza Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kąkolewnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup następującego pojazdu:Średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu z napędem 4 x 4 z pompą i zbiornikiem wg PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2 – szt. 1.Specyfikacja techniczna samochodu ratowniczo-gaśniczego:1. Wymagania techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku Nr 4 do SWZ.2. Gwarancja• gwarancja na oferowany pojazd ratowniczo-gaśniczy musi wynosić co najmniej 24 miesiące,• Zamawiający informuje, że wydłużenie okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert,• zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny,• w okresie gwarancji naprawy przedmiotu zamówienia wykonywane będą bezpłatnie przez serwis Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu przez niego wskazanym. Koszty przejazdów związane z wykonaniem naprawy przedmiotu zamówienia będzie ponosić Wykonawca; ewentualny transport pojazdu do serwisu odbywać się będzie na koszt Wykonawcy,• Wykonawca zapewni naprawę w czasie maks. do 14 dni roboczych od podjęcia naprawy. Czas na podjęcie naprawy wynosi maks. 72 godziny (liczony w dni robocze) od zgłoszenia awarii mailem,• przeglądy gwarancyjne będą odbywały się z częstotliwością i zakresem wynikającym z wymagań producenta określanym jako minimalne,• w okresie gwarancji Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad na swój koszt bez względu na wysokość związanych z tym kosztów,• w przypadku braku możliwości usunięcia wad Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy bez wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach