Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP w Medyce

Ochotnicza Straż Pożarna w Medyce ogłasza przetarg

  • Adres: 37-732 Medyka, Medyka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6715391 , fax. 16 6715391
  • Data zamieszczenia: 2017-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Medyce
    Medyka 257
    37-732 Medyka, woj. podkarpackie
    tel. 16 6715391, fax. 16 6715391
    REGON: 650897521
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyka.itl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP w Medyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Zakup średniego samochodu ratowniczo gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP w Medyce”. 1. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami, c) posiadać komplet dokumentacji technicznej - eksploatacyjnej, d) posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. nr 85, poz. 553 z 2010 r.) e) pojazd powinien spełniać przepisy polskiej Normy PN-EN 1846 f) posiadać wszystkie świadectwa, certyfikaty i inne dokumenty wymagane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami dopuszczającymi pojazdy do ruchu drogowego w Polsce oraz g) wymagany okres gwarancji na oferowany pojazd wraz z wyposażeniem co najmniej 24 miesiące liczone od daty odbioru sprzętu potwierdzonego protokołem odbioru. 2. Przedmiot zamówienia odebrany przez Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do zarejestrowania samochodu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 7 do SIWZ, a szczegółowe obowiązki Wykonawcy zawiera projekt umowy załącznik Nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca zapewni szkolenie z zakresu obsługi podstawowej przedmiotu zamówienia dla przedstawicieli Ochotniczej Straży Pożarnej w Medyce w siedzibie Zamawiającego. POSTANOWIENIA i UWAGI: 1. Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, jednakże Zamawiający informuje, że ilekroć w SIWZ lub załącznikach do SIWZ, określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudnić uczciwa konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu tych samych norm i nie gorszych parametrów technicznych i jakościowych jakie wystąpiły w projekcie. 2. Wszelkie urządzenia pochodzące od konkretnych producentów. Określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia, aby spełniać wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Tak zastosowane zapisy mogą być tylko w sytuacji, gdy Zamawiający nie był w stanie opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń- w tych przypadkach należy zawsze przyjąć sformułowanie – „lub równoważny”. Zastosowane przez Wykonawcę urządzenia, muszą być co najmniej:  tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki (wyroby),  parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej,  spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa i jakości,  posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do użytkowania (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i deklaracje zgodności). Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że proponowane urządzenie jest równoważne, przedstawiając np. wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie etc. potwierdzające równoważność. 3. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez załączenie wykazu innych niż w SIWZ materiałów oraz kart katalogowych lub temu podobnych dokumentów. Materiały równoważne, to materiały o parametrach porównywalnych (równych) lub lepszych, aniżeli uwzględnione w dokumentacji technicznej, a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub w przedmiarze. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Przepisy art. 30 ustawy Pzp w powyższym zakresie stosuje się odpowiednio. Proponowane w ofercie równoważne materiały muszą spełniać wymagania określone w art. 30 ust. 1-3 i ust. 5 ustawy Pzp. Złożone w toku postępowania dokumenty posłużą Zamawiającemu do dokonania oceny czy oferta jest równoważna. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji, koszty poniesie Wykonawca. Wskazanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia miedzy Zamawiającym a wykonawcą w walutach obcych- rozliczenie miedzy Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą tylko w walucie polskiej (PLN). 9. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postepowaniu. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp . 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 ustawy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonacie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców- formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 oraz załącznik Nr 5. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust.2 ustawy Pzp. 15. Zamawiający przewiduje jednorazową opłatę za zrealizowane zamówienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeśli wykonawca przewidzi takowe. 2. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. 3. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach