Przetargi.pl
ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO -GAŚNICZEGO WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DLA OSP TROSZYN

Ochotnicza Straż Pożarna w Troszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 72-511 Troszyn, Troszyn
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 697491206, 695666373
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Troszynie
    Troszyn 45
    72-511 Troszyn, woj. zachodniopomorskie
    tel. 697491206, 695666373
    REGON: 812088696
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO -GAŚNICZEGO WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DLA OSP TROSZYN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : „ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DLA OSP TROSZYN” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w : 1) Tom II SIWZ: Istotne Dla Stron Postanowienia Umowy 2) Tom III SIWZ : WYMAGANIA TECHNICZNE DLA ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DLA OSP TROSZYN. Wymagane parametry techniczno-użytkowe dla samochodu ratowniczo –gaśniczego wskazują minimalne cechy i parametry jakich żąda Zamawiający, odzwierciedlają rzeczywiste wymagania i potrzeby Zamawiającego na tego typu samochód. 2. Zamawiający wymaga dostawy samochodu fabrycznie nowego, rok produkcji podwozia nie wcześniej niż 2019 rok. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony samochód wraz wyposażeniem następujących gwarancji i serwis : a) gwarancja fabryczna podstawowa na samochód – min 24 miesięcy bez limitu kilometrów i przepracowanych motogodzin lub więcej – w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. okresu gwarancji fabrycznej na samochód bez limitu kilometrów i przepracowanych motogodzin - pkt IV.2.2) Ogłoszenia . b) gwarancja na układ napędowy – min 24 miesiące, c) gwarancja na zabudowę pożarniczą - min 24 miesiące bez limitu kilometrów i przepracowanych motogodzin, d) gwarancja na podzespoły – zgodnie z gwarancją producentów- min 12 miesięcy, e) serwis samochodu - min jeden autoryzowany w lokalizacji najbliższej siedzibie Zamawiającego. 4. Obowiązkowe przeglądy w okresie trwania gwarancji będą wykonywane przez Producenta/ Wykonawcę na koszt Wykonawcy. 5.Odbiór przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego nastąpi w terminie do dnia 04.02.2020 r. na podstawie protokołu zdawczo -odbiorczego .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 ) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Wolinie nr konta: 76 9393 0000 0013 2411 2000 0010 (w tytule przelewu należy wpisać: ZP. 271.10. 2019.HP ) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310 ). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji 1) powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2) Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Ochotnicza Straż Pożarna w Troszynie, Troszyn 45, 72- 511 Troszyn . 3) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4) Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5) Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 5. Utrata wadium następuje w przypadkach określonych w wrt. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę , któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza . Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w Sekcji III. 3) Ogłoszenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych wart. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych łub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronic internetowej informacji, o której mowa wart, 86 ust. 5,przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3) Ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej', o którym mowa w pkt 2 powyżej składa każdy z Wykonawców. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III. 5) Ogłoszenia, prze-1 czym: 1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.5.1) Ogłoszenia składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Sekcji III. 1.3) Ogłoszenia, natomiast dokumenty o których mowa w Sekcji III.4 ) składa każdy z Wykonawców . Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp. jeżeli Zamawiając)' posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 1 7 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000,1544,1669). Wykonawca wskazuje dostępność dokumentów formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku Zamawiający wskazany dokument pobierze samodzielnie z tych baz danych na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach