Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla OSP Miasteczko Krajeńskie

Ochotnicza Straż Pożarna w Miasteczku Krajeńskim ogłasza przetarg

  • Adres: 89 - 350 Miasteczko Krajeńskie, Poniatowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 502618253, 696920415
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Miasteczku Krajeńskim
    Poniatowskiego 6
    89 - 350 Miasteczko Krajeńskie, woj. wielkopolskie
    tel. 502618253, 696920415
    REGON: 570885623
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasteczkokr.osp.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla OSP Miasteczko Krajeńskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest – dostawa: Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla OSP Miasteczko Krajeńskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania dla średniego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo – gaśniczego. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Do samochodu będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w dniu dostawy przedmiotu zamówienia co najmniej następujące dokumenty: 1) książka pojazdu, 2) gwarancję, 3) inne dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu, 4) świadectwo dopuszczenia wydane przez polską jednostkę certyfikującą. 4. Samochód powinien posiadać książkę gwarancyjną w języku polskim i instrukcję obsługi w języku polskim zarówno pojazdu jak innych elementów wyposażenia pojazdu które takową posiadają.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie określa swoich wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 i 4a do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ,3) pozostałe dokumenty składane przez wykonawcę wraz z ofertą: a) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu Zamówienia (złożone w oryginale). Powyższe zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu – wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (tj. wiedza i doświadczenie, potencjał osobowy) – taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa poniżej w pkt. e) (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii), c) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii), d) upoważnienie osób podpisujących ofertę – do jej podpisania – musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do oferty; jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z oferty wykonawcy lub dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to wówczas do oferty należy dołączyć oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię stosownego pełnomocnictwa, e) w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oferta taka musi spełniać następujące wymagania: - zgodnie z treścią art. 23 ust. 2 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy (do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania, złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach