Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Laski

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-620 Trzcinica, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 815 011 , fax. 627 815 001
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Jana Pawła II 47
    63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie
    tel. 627 815 011, fax. 627 815 001
    REGON: 54798000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie Ochotnicza Straż Pożarna w Laskach

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Laski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Laski. Szczegółowy opis techniczny i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”. Ponadto zamówienie obejmuje przeprowadzenie przez Wykonawcę nieodpłatnego przeszkolenia teoretycznego i praktycznego przedstawicieli OSP w zakresie obsługi sprzętu i pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – na zasadach określonych w art. 22a Pzp. 2. Dokumenty dotyczące innych podmiotów, na zasoby których powołuje się Wykonawca: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści zobowiązania powinien wynikać: a) zakres dostępnych zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego polega Wykonawca w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Zamawiający zbada, czy wobec podmiotu, na zasoby którego powołuje się Wykonawca nie zachodzą przesłanki wykluczeń oraz zbada, czy należycie wykazano spełnianie warunków udziału w postępowaniu za pośrednictwem tego podmiotu.   W tym zakresie Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, zostanie wezwany do złożenia następujących dokumentów, dotyczących podmiotu, na zasoby którego się powołuje: 1) potwierdzających – zgodnie z zapisami Rozdziału IV i V SIWZ – spełnianie przez ten podmiot warunku(ów) udziału w postępowaniu – w zakresie w jakim Wykonawca odwołuje się do tych zasobów, 2) potwierdzających – zgodnie z zapisami rozdziału VI i VII SIWZ – brak przesłanek wykluczenia tego podmiotu. Wzór zobowiązania w zakresie korzystania z zasobów innych podmiotów stanowi załącznik nr 4a do SIWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów winien złożyć to zobowiązanie wraz z ofertą. Przed podpisaniem umowy Wykonawca: 1. wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 2. w przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda – przez zawarciem umowy o zamówienie publiczne – umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach