Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Tążewach

Ochotnicza Straż Pożarna w Tążewach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-081 Dłutów, Tążewy
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 728-418-416
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Tążewach
    Tążewy 15
    95-081 Dłutów, woj. łódzkie
    tel. 728-418-416
    REGON: 10020706300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dlutow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie - Ochotnicza Straż Pożarna w Tążewach

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Tążewach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla prowadzenia działań dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Tążewach. 2. Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe pojazdu, które stanowią wymagania minimalne Zamawiającego, zostały określone w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, by dostarczony pojazd wraz z wyposażeniem był fabrycznie nowym, a także posiadał wszystkie wymagane prawem certyfikaty dopuszczające pojazd do ruchu i użytkowania jako uprzywilejowany pojazd. 4. Oferowany pojazd musi spełniać wymagania: 1) polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi; 2) musi posiadać oznakowanie zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zarządzenia Komendanta Głównego PSP z dnia 14 kwietnia 2011 r.; 3) musi spełniać wymagania ogólne i szczegółowe przewidziane dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego – KG PSP; 4) określonych w niniejszej SIWZ parametrów techniczno-użytkowych; 5) urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe muszą spełniać wymagania określone w odrębnych przepisach krajowych; 6) pojazd oraz podwozie musi być fabrycznie nowe, rok produkcji 2020; 7) pojazd musi być fabrycznie przystosowany do ruchu prawostronnego (kierownica po lewej stronie); 8) posiadać, na dzień odbioru techniczno-jakościowego, świadectwo dopuszczenia do użytkowania oferowanego samochodu CNBOP – PIN, wydane przez polską jednostkę certyfikującą; 9) posiadać aktualne świadectwo homologacji podwozia; 10) posiadać, na dzień odbioru techniczno-jakościowego, komplet dokumentów do rejestracji jako pojazd uprzywilejowany – specjalny, pożarniczy. 5. Wykonawca musi potwierdzić spełnienie parametrów techniczno-użytkowych poprzez wypełnienie załącznika nr 5 do SIWZ. 6. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty i usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w SIWZ. 7. Odbiór pojazdu nastąpi w siedzibie Wykonawcy lub miejscu przez niego wskazanym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: 1) wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełniony formularz określający wymagania techniczne, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; 2) wypełniony załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia z postępowania; 3) upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu, składa w oryginale zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – załącznik Wykonawcy; 5) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – załącznik Wykonawcy; 6) w swojej ofercie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić należną stawkę podatku od towarów i usług.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach